Web Analytics Made Easy - Statcounter

عامری گفت: گردهمایی فعالان مد و زیبایی شمال کشور، مدیریت بازاریابی، مدیریت حرفه ای کسب و کار، فروشندگی حرفه ای، برندینگ از برنامه هایی است که دانشگاه علمی کاربردی نوین گلستان با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی دوست خوب اجرا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی عامری » امروز(پنجشنبه 28 مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: با توجه به فعالیت های خوبی که در موسسه آموزشی و پژوهشی «دوست خوب» اتفاق افتاده بود تصمیم گرفتیم که در برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی و دوره های کوتاه مدت مهارتی از پتانسیل و ظرفیت های این مرکز بهره بجوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مرکز  آموزش علمی کاربردی پیشگامان علوم و فنون نوین گلستان در گردهمایی فعالان مد و زیبایی شمال کشور ادامه داد: همکاری و تعامل دوجانبه ای در برگزاری برنامه های آموزشی دانشگاه علمی کاربردی نوین گلستان با این مرکز دارد.

 

عامری بیان کرد: در صدد هستیم که دانشجویان و اساتید علاقمند از برنامه های این مرکز حداکثر استفاده را داشته باشند و با توجه به اینکه اکثر دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شاغل هستند امیدواریم این دوره های کوتاه مدت نقش به سزایی در فعالیت های شغلی آنها داشته باشد.

 

وی با گردهمایی فعالان مد و زیبایی شمال کشور همکاری با موسسه آموزشی و پژوهشی دوست خوب را آغاز کردیم، گفت: با همکاری این مرکز تا اسفند ماه برنامه هایی را پیش بینی کردیم و از ظرفیت اساتید در این گروه های آموزشی استفاده خواهد شد.

 

نماینده مرکز علمی کاربردی نوین گلستان در گردهمایی فعالان مد و زیبایی شمال کشور یادآور شد: مدیریت بازاریابی، مدیریت حرفه ای کسب و کار، فروشندگی حرفه ای، برندینگ  از دیگر برنامه هایی است که دانشگاه علمی کاربردی نوین گلستان با همکاری موسسه دوست خوب اجرا خواهد کرد.

 

عامری افزود: امیدواریم با این اقدامات ارتقای سطح کیفی بازاریابی و فروش را به وجود بیاوریم و  این حلقه های کسب و کار تاثیر بسزایی در سازماندهی کسب و کارها برای مدعوین خواهد داشت.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی ماه محرم عزاداری محرم محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز کانون های مساجد مسجد طراز اسلامی کانون های مساجد فارس دوره های آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ جلال چشمه قصابانی سرپرست دوره آموزشی مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در برف و یخ، با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در پیست اسکی تاریکدره همدان برگزار می‌شود، گفت: این دوره با شرکت ۳۱ نفر از ۱۴ استان در دو بخش بانوان و آقایان است.

 ابریشمی، عضو کمیسیون اجتماعی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی هم با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی افراد علاقمند به حوزه اسکی کوهنوردی است، گفت: عنوان این دوره بازآموزی مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در یخ و برف است که ورزشکاران پس از گذراندن آزمون و برگزاری دوره آموزشی در نقاط مختلف می‌توانند وارد بخش آموزش شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • برگزاری دوره آموزشی صنعت زنبورداری در همدان
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • برگزاری آیین بزرگداشت عطار نیشابوری در مشهد
  • برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان