Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@17:53:00 GMT

(تصاویر) بازدید ترامپ از دیوار مرزی آمریکا و مکزیک

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۳۰۶۱

(تصاویر) بازدید ترامپ از دیوار مرزی آمریکا و مکزیک

رئیس جمهور آمریکا از بخشی از دیوار مرزی ایالات متحده آمریکا با مکزیک در سن دیگو بازدید کرد.

به گزارش فرارو، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که در سفری سه روزه به سن دیگو رفته است از دیوار مرزی در حال ساخت در این منطقه دیدن کرد.

این دیوارها به ارتفاع 9 متر و از جنس فولاد و بتن هستند که به گفته ترامپ این دیوار در عمق زمین می رود و حفر تونل از زیر آن توسط مهاجران را غیرممکن می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور آمریکا گفت: بالارفتن از دیوار هم امکان ندارد چرا که بسیار داغ است و می توانید تخم مرغ روی دیوار بپزید! این دیوار قابل صعود نیست.

ترامپ همچنین بر روی قسمتی از دیوار امضای خود را ثبت کرد.

وی افزود: انتظار دارد 800 کیلومتر دیوار تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.

هنگام بازدید ترامپ از دیوار مرزی آمریکا و مکزیک شماری از هواداران وی نیز تجمع کرده و شعار "دیوار را بساز" سر دادند.

 

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: دونالد ترامپ سن دیگو کالیفرنیا دیوار مرزی مکزیک رئیس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شهر پاکستان به خاطر بازدید رئیسی تعطیل شد

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از فارس، رسانه‌های پاکستانی روز یکشنبه گزارش کردند که به مناسبت بازدید سید ابرهیم رئیسی، رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران از شهر «کراچی» در روز سه شنبه، این شهر تعطیل خواهد بود.

به گزارش شبکه خبری «سما تی‌وی» ادارات دولتی ، شرکت‌ها و موسسات آموزشی در تاریخ مذکور بسته خواهند بود.

رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود، بامداد دوشنبه و در راس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، عازم اسلام‌آباد خواهد شد.

برنامه سفر رئیسی شامل بازدید از «محمد علی جناح» بنایانگذار پاکستان است. علاوه بر این، گزارش شده ا که رئیس جمهور پاکستان ضیافت شامی را به افتخار رئیس جمهور ایران برگزار می‌کند.

انتظار می‌رود سفر رئیسی موجب تقویت روابط ایران و پاکستان و تقویت همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله تجاری، امنیتی و تبادلات فرهنگی شود.با توجه به اینکه کراچی قطب مهم اقتصادی و فرهنگی در منطقه است، تعطیلات رسمی بر اهمیت این سفر دیپلماتیک و تاثیر آن بر امور شهر تاکید می‌کند. انتظار می‌رود تدابیر امنیتی شدید در سراسر کراچی حین بازدید رئیس جمهور ایران به اجرا گذاشته شود.

در آستانه سفر آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ایران به پاکستان وزارت امور خارجه این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد که این اولین سفریک رئیس دولت خارجی به پاکستان پس از انتخابات در 8 فوریه خواهد بود.

رئیس جمهور ایران را هیاتی بلندپایه متشکل از وزیر امور خارجه و سایر اعضای کابینه، مقامات ارشد و هیات بزرگ تجاری همراهی خواهند کرد.در این بیانیه آمده است که رئیسی با «شهباز شریف»، نخست وزیر، «آصف علی زرداری»، رئیس جمهور، «یوسف رضا گیلانی »، رئیس سنا و «ایاز صدیق»، رئیس پارلمان دیدار خواهد کرد.

کد خبر 846173 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و پاکستان خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به اسلام آباد
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • این شهر پاکستان به خاطر بازدید رئیسی تعطیل شد
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند