Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@16:27:36 GMT

اعتراف تلخ زیدان بعد از شکست سنگین

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۳۱۳۲

خرداد؛ زیدان، سرمربی رئال مادرید، بعد از شکست برابر پاری سن ژرمن به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت و آنها را شایسته شکست دانست.
رئال مادرید فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را ناامید کننده آغاز کرد. رئال که مهمان پاری سن ژرمن بود با سه گل تن به شکست داد.
زیدان در نشست خبری بعد از بازی درباره دلیل اصلی شکست تیمش گفت: ما تن به شکست دادیم چرا که پاری سن ژرمن از هر نظر بهتر از ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه که باعث ناراحتی من می شود این است که اصلا قدرت لازم برای پیروزی نداشتیم. وقتی با انگیزه و قدرت وارد بازی نمی شوید شرایط برای شما سخت و بغرنج می شود.
سرمربی رئال مادرید ادامه داد: پاری سن ژرمن در خلق موقعیت گلزنی بهتر ظاهر شد. اینکه حریف صاحب موقعیت گلزنی می شود من را نگران نمی کند بلکه موضوع نگران کننده این است که ما بدون انگیزه برای پیروزی وارد میدان شدیم. اصلا در شرایط مسابقه نبودیم. نتوانستیم فرصت گلزنی ایجاد کنیم. دو گل به ثمر رساندیم که هر دو توسط VAR مردود اعلام شد.

زیدان درباره عملکرد ناامید کننده کورتوا گفت: کسی را متهم نمی کنم. باید این شکست را فراموش کنیم. وقتی تن به شکست می دهیم همه مقصر هستند. ما در این دیدار حتی نمی توانستیم به طرف دروازه حریف شوت بزنیم.

سرمربی رئال در پایان گفت: بار دیگر باید اعتراف کنم که مشکل اصلی ما این بود که اصلا در جریان بازی نبودیم و انگیزه لازم را برای پیروزی نداشتیم. پاری سن ژرمن بهتر از ما بازی کرد و شایسته پیروزی هم بود.

زیدان در پایان گفت: پاری سن ژرمن بهتر از ما بازی کرد و شایسته پیروزی هم بود. ما بد بودیم و باختیم. تیم حریف فشار زیادی روی ما آورد و  همین باعث شد تا اشتباه کنیم و در نهایت هم تن به شکست دادیم.
 
منبع: ایسنا برچسب ها: زیدان ، سرمربی رئال مادرید ، رئال مادرید

منبع: خرداد

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را در دیداری جذاب و جنجالی با نتیجه 2-3 شکست دهد. 

بلینگام که در بازی رفت ناجی رئال مادرید بود و هر دو گل این تیم را برای پیروزی برابر این حریف قدیمی به ثمر رسانده بود، در این بازی هم بار دیگر به ستاره بی چون و چرای آنها تبدیل شد و توانست گل سوم و پیروزی‌بخش تیمش را در وقت‌های تلف شده وارد دروازه حریف کند. 

او پس از گلی که به ثمر رساند خوشحالی خاصی را با لوکاس واسکز به نمایش گذاشت و سپس به سوی هواداران رفت تا شادی پس از گل مخصوص خودش را با دستان باز انجام دهد و اتفاق جالبی که رخ داد این بود که هواداران روی سکوها هم مانند او این خوشحالی را انجام دادند تا صحنه‌ای تماشایی در برنابئو به تصویر کشیده شود. 

رئال مادرید با این پیروزی اختلاف امتیازش با بارسلونا در صدر جدول را به یازده امتیاز رساند و حالا با کسب دو پیروزی و یک تساوی در سه دیدار پیش رو جام قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد