Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@01:35:01 GMT

افت حمایت رای‌دهندگان دموکرات از بایدن

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۳۱۸۲

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، به نظر می‌رسد که رای‌دهندگان دموکرات بیشتر برایشان رای دادن بر ضد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، مهم باشد تا حمایت از یک نامزد مشخص.

براساس نظرسنجی شبکه تلویزیونی فاکس، ‌۲۹ درصد از رای‌دهندگان دموکرات از «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهوری پشین آمریکا، حمایت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که این میزان نسبت به ماه گذشته میلادی دو امتیاز و نسبت به ماه می شش امتیاز کاهش داشته است. امتیاز بایدن در حال حاضر ۱۱ است، حال آن‌که این رقم در ماه ژوئن ۱۹ بود.

نظرسنجی شبکه فاکس نشان می‌دهد که جایگاه دوم از آن «برنی سندرز»، سناتور ایالت ورمانت، با ۱۸ درصد آرای دموکرات‌ها است. پس از این دو، «کامالا هریس» سناتور ایالت کالیفرنیا، هفت درصد آرا را به خود اختصاص داد. در  ادامه، «پیت بودجج» شهردار ساوث بند، با پنج درصد قرار دارد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جو بایدن برنی سندرز انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند

دولت جو بایدن از همان روز‌های نخست جنگ غزه به طور گسترده حمایت خود را از نسل کشی فلسطینیان به دست صهیونیست‌ها اعلام داشته و از ارسال هیچ گونه تسلیحاتی برای تحقق این امر کوتاهی نکرده است. با این وجود، مقامات کابینه راستگرای صهیونیست از این موضوع به هیچ عنوان خشنود نیستند. 

به گزارش الجزیره، آمیچای چیکلی، وزیر امور یهودیان رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) از دولت بایدن به دلیل آنچه عدم حمایت مناسب از اسرائیل خواند، انتقاد کرد. 

بر این اساس، چیکلی به رادیو کان در این باره گفت: ما شاهد آن بودیم که بایدن اقدامات لازم به منظور نشان دادن قدرت آمریکا در حمایت از اسرائیل را نشان نداد. همین مسئله به اسرائیل و دیگر کشور‌ها آسیب وارد کرد. 

این وزیر راستگرای صهیونیست که از مقامات ارشد حزب لیکود به رهبری نتانیاهو است، خاطر نشان کرد: ما در ابتدای جنگ شاهد بودیم که وی در پاسخ به تهدیدات ایران و حزب الله از آنها خواست از هر گونه ماجراجویی اجتناب کنند، اما همگان دیدند که نتیجه کار چه بود. 

وی در ادامه به اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال جاری میلادی، افزود: اگر من یک شهروند آمریکایی با حق رای بودم بی تردید به دونالد ترامپ، رقیب بایدن و نامزد جمهوریخواهان رای می‌دادم. 

علی رغم حمایت‌های بی دریغ دولت بایدن از کابینه جنگی رژیم صهیونیستی، مقامات صهیونیست از انتقادات سطحی مقامات کاخ سفید درباره آمار بالای کشتار غیرنظامیان در غزه ناراضی هستند. این انتقادات در حالی مطرح می‌شود که اکنون بایدن در آستانه امضای کمک ۲۶ میلیارد دلاری به تل آویو قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • یک روح قاتل در دو بدن
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • آسوشییتدپرس: ایران و اسرائیل از آستانه یک جنگ تمام عیار بازگشتند
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • ارتباط جنسیت و بحران خواب
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند