Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@09:09:29 GMT

استقلال با شکایت پیکان و آران محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۳۲۵۰

استقلال با شکایت پیکان و آران محکوم شد

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته آرای خود را صادر کرد. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاههای مورد شکایت اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*در پی شکایت محمد آران از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت باشگاه پیکان از استقلال در خصوص حق آموزش معراج پورتقی، باشگاه استقلال به پرداخت 500 میلیون ریال بابت دو سال حق آموزش معراج پورتقی به انضمام پرداخت 10 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین با توجه به واریز علی الحساب به مبلغ 5 میلیون ریال به حساب فدراسیون، خواهان مکلف به پرداخت 5 میلیون ریال الباقی هزینه دادرسی پیش از اجرای رأی در حق فدراسیون است.

*براساس رای صادره شده در پرونده شکایت ولی خرسندی از محمد آبشک، بازیکن فولاد خوزستان، این بازیکن محکوم به پرداخت مبلغ 245 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 4 میلیون و 900 هزار ریال هزینه دادرسی در حق خواهان شد.

*در پرونده شکایت هیئت فوتبال استان تهران از باشگاه پیکان، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده اعلام کرد: دادخواست هیئت فوتبال استان تهران، وفق بند 11 ماده 11 آیین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان 1396 به دلیل عدم رفع نقص در مهلت مقرر مردود اعلام می‌شود.

*در پی شکایت محمد امین درویشی از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت 2 میلیارد و 90 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام 41 میلیون و 800 هزار ریال در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

آرای جدید کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام شد

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته استیناف شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها را رد کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،  در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!
  • شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد
  • رد شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها توسط کمیته استیناف
  • رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف
  • کمیته استیناف شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها را رد کرد
  • فوری: رد شکایت پرسپولیس از 3 ستاره استقلال!
  • اعلام دو رای انضباطی فدراسیون فوتبال