Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوریان معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: پیرو انعکاس خبری در خصوص درج نشدن کلمه «شهید» در تابلو‌های خیابان شهید قانع بررسی لازم انجام شده و گزارش واحد مربوط حاکی است نام گذاری این خیابان به نام شهید قانع در سال ۱۳۹۰ به تصویب شورای شهر رسیده و تابلو نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: پیش از سال ۱۳۹۶ امور تابلونویسی وقت برای بازسازی و ترمیم تابلو‌های شهری اقدام کرده که متاسفانه این اشتباه رخ داده و تاکنون نیز از نظر دور مانده است.
معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: با وصول گزارش، همکاران مربوط بررسی لازم را انجام داده اندو دستور اصلاح سریع آن به واحد مجری ابلاغ و تابلوی کوچه شهید قانع ۱۰ روز گذشته اصلاح شده است.
انتهای پیام//ف. غ  
حذف نام شهدا عمدی یا  سهوی؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری مشهد اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی

معاون استاندار خراسان شمالی گفت: تاکنون با روایت آزادگان، ۱۴ سعید غریب اسارت در خراسان شمالی شناسایی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در ستاد استانی کنگره ملی شهدای غریب در اسارت خراسان شمالی اظهار کرد: برگزاری کنگره‌های شهدا بهترین محمل برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای غریب در اسارت در استان افزود: تاکنون از طریق روایت آزادگان، ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی شناسایی شده‌اند که هدف اصلی از برگزاری این کنگره شناسایی و معرفی این شهدا است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تولید سند و مستند از یادواره‌های شهدا را اقدام مهم و مؤثری برای آیندگان در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و تأثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: امروزه بیش از گذشته به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم.

ناهیدی با اشاره به اینکه جنگ‌ها دوره فشرده تاریخ هستند که هم تأثیر در گذشته و هم در آینده یک کشور دارد، عنوان کرد: شهدا محصول معادلات طولانی مدت جنگ هستند؛ شهدا مبانی دینی، مذهبی، تاریخی و ملی کشور را ترویج داده اند.

وی گفت: خراسان شمالی از دورترین مناطق به جنگ بود، اما حضور رزمندگان و تعداد شهدا به نسبت جمعیت آن بیشتر است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی افزود: دخیل کردن دستگاه‌های اجرایی استان در اجرا و برگزاری بهتر این کنگره نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 746956

دیگر خبرها

  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • قدردانی امیرعبداللهیان از خانواده شهید طهرانی مقدم
  • مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران