Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ایران پور مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان سمنان گفت: امسال سازمان جهادکشاورزی برای ایجاد ۹۰ هکتار گلخانه تعهد داده که تاکنون ۱۲ و نیم هکتار آن راه اندازی شده است.

او  افزود: بقیه سطح تعهد شده گلخانه، در مراحل اداری اخذ مجوز است.

ایران پور با اشاره به سیاست جهاد کشاورزی درباره تبدیل فضای باز کشت و کار به فضای بسته، گلخانه‌ای و کشت کنترل شده محصولات گفت: به متقاضیان راه اندازی گلخانه بدون محدودیت تسهیلات پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: اولویت کشت گلخانه‌ای در این استان، تولید گل و گیاهان زینتی به صورت شاخه بریده و گلدانی، سبزی، صیفی و گیاهان دارویی است.

انتهای پیام/ح

اولویت کشت گلخانه‌ای در استان سمنان تولید گل و گیاهان زینتی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهادکشاورزی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت برداشت بی رویه گیاهان خوراکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سید انورحسینی افزود: شهروندان باید صبر کنند تا گیاهان بهاری به رشد و تکامل کافی برسد، سپس آن را برداشت و از کندن ریشه گیاه خودداری کنند.

او اضافه کرد: اگر افرادی قصد داشته باشند به صورت تجاری در بخش برداشت گیاهان بهاری وارد شوند باید طرح خود را در کمیته فنی منابع طبیعی مطرح کنند و پس از تایید کمیته مجوز برای فعالیت آنان صادر می‌شود.

حسینی اضافه کرد: در مهاباد بیش از ۲۰۷ هزار هکتار مرتع وجود دارد که ۵۰ هزار هکتار آن مراتع درجه یک با پوشش مناسب، ۷۰ هزار هکتار مراتع درجه ۲ با پوشش متوسط و بقیه مراتع درجه سه با پوشش ضعیف است.

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۱۶هزار تن گیاهان دارویی در لرستان
  • خطر دستبرد به طبیعت با برداشت بی رویه گیاهان دارویی!
  • احیای هفت هزار هکتار گیاهان دارویی در هرمزگان
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد
  • افزایش ۷۰۰ هکتاری مزارع کشت گیاهان دارویی در اصفهان
  • ساخت گلخانه و مزایای آن
  • زمین‌های کوچکی که با همت بزرگ به ارزش افزوده می‌رسد
  • بیش از ۲۵۰۰ هکتار از اراضی کردستان تحت کشت گیاهان دارویی است
  • ۵۳۲ هکتار واحد گلخانه‌ در سال ۱۴۰۲ اصلاح و نوسازی شد
  • ممنوعیت برداشت بی رویه گیاهان خوراکی