Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@12:59:29 GMT

برگزاری مراسم تشییع پیکر پرویز خائفی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۳۵۳۰

برگزاری مراسم تشییع پیکر پرویز خائفی

آئین تشییع و خاکسپاری زنده‌یاد پرویز خائفی، شاعر و حافظ‌پژوه فقید، صبح امروز پنجشنبه ۲۸ شهریورماه در شیراز برگزار شد.


ابتدا اهالی فرهنگ و ادب، و دوستداران شعر و غزل با پیکر این شاعر و منقد شیرازی در مقابل تالار حافظ وداع کردند و سپس پیکر شاعر ۸۳ ساله شیرازی در دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شد.

در این آئین که خانواده پرویز خائفی و افرادی چون ابوتراب خسروی، نوید افقه، کوروش کمالی سروستانی، سیروس رومی، منصور اوجی، رضا پرهیزگار، محمد کشاورز و محمدرضا خالصی حضور داشتند، یاد و خدمات ارزشمند خائفی به فرهنگ و ادب فارس و ایران گرامی داشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این آئین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، زنده‌یاد پرویز خائفی را «چهره ماندگار فارس» خواند و گفت: ضایعه درگذشت این شاعر و حافظ‌پژوه بزرگ قلب همه اهالی فرهنگ و هنر را اندوهناک کرد.

صابر سهرابی با بیان اینکه خائفی تمام عمر خود را وقف اعتلای شعر و ادب کرد، افزود: آثار گران‌سنگ خائفی مایه مباهات فارس است.

به گفته خانواده پرویز خائفی مراسم یادمان این شاعر فقید عصر جمعه ۲۹ شهریورماه در ساعت ۱۷ در هتل هما شیراز برگزار خواهد شد.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1301140

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شاعر ادبیات ایران شعر آرامکو ایران و آمریکا دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس عربستان ایالات متحده آمریکا اربعین محمدجواد ظریف استان آذربایجان شرقی استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی جدید از کاظم صدیقی با چهره گریان و ناراحت + عکس

مراسم ختم مرحوم پرویز داوودی سیاست‌مدار و اقتصاددان، معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک در دولت دهم، شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسجد نور برگزار شد. یکی از نکات قابل توجه این مراسم، حضور کاظم صدیقی در این مراسم است.

تصویر کاظم صدیقی در کنار فرزند پرویز داوودی را که ایرنا امروز منتشر کرده است را ببینید.

منبع: ایرنا

tags # کاظم صدیقی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر معاصر زنده یاد استاد علی نظمی تبریزی
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • عکسی جدید از کاظم صدیقی با چهره گریان و ناراحت + عکس
  • عکسی جدید از کاظم صدیقی با چهره گریان و ناراحت در یک مراسم