Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست، در دیدار با سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، به توفیق خدمت مسئولان در قم اشاره کرد و گفت: خدمت به مددجویان در شهر قم توفیقی مضاعف است چرا که قم حرم اهل بیت (ع) است.

استاندار قم رویکردهای کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای توانمندسازی مددجویان را مورد توجه قرار داد و افزود: ایجاد درآمد پایدار در خانواده های تحت پوشش کمیته امداد راهکاری اساسی است که در استان قم نیز باید با قدرت پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمست با اشاره به لزوم آموزش مهارت‌های زندگی و شغلی به مددجویان، اضافه کرد: طرح ها و برنامه‌های مناسبی در استان قم در این زمینه در حال اجراست که در مسیر اهداف کلان استان در توانمندسازی مددجویان نقشی مهم دارد.

وی با تاکید بر اهتمام مدیریت استان بر تحقق شعار سال در قم، تصریح کرد: یک روز از هفته به برگزاری جلسات و حضور میدانی در واحدهای کار آفرینی و تولیدی اختصاص داده شده، که ماحصل آن کسب نتایج قابل توجهی در حوزه اقتصادی استان بوده است.

استاندار قم همچنین به نهادینه ساختن فرهنگ اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است اشاره و خاطرنشان کرد: حمایت از بنگاه های اقتصادی خرد و مشاغل خانگی بویژه اشتغالزایی بانوان مددجو در مسیر شکل گیری اقتصاد مقاومتی بوده و در کنار توانمند سازی مددجویان سبب تربیت صحیح نسل های آینده کشور خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی پوشش جامعه درآمد قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود سال گذشته ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی خدمات حقوقی ارائه شده است.

روح‌اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضایی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندساز، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است. در همین راستا سال گذشته ۱۰۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات، گفت: این نهاد به منظور حمایت همه جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضایی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضاییه ) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات موثری انجام داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان