Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@12:48:30 GMT

کشتی آزاد قهرمانی جهان|برتری رضا اطری در گام نخست

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۳۶۶۱

کشتی آزاد قهرمانی جهان|برتری رضا اطری در گام نخست

در ادامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در قزاقستان، در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل نماینده بلاروس به برتری رسید. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در قزاقستان، در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در یک کشتی نفس‌گیر و نزدیک با نتیجه 4 بر 2 از سد ولادیسلاو آندریف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان کوم سانگ کانگ دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی از کره شمالی و آندری یاتسنکو دارنده مدال برنز جهان از اوکراین می‌رود.

کشتی آزاد قهرمانی جهان| حریفان اطری و یزدانی مشخص شدند

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کشتی آزاد کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی کشتی آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد

تیم ملی کشتی آزاد ایران با 5 مدال طلا قهرمان آسیا شد اما در فاصله پایان کشتی آزاد و شروع کشتی فرنگی، مسابقات کشتی زنان برگزار شد و ژاپن با کسب عنوان قهرمانی حالا با 6 طلا بالاتر از ایران قرار دارد.

به گزارش طرفداری، در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، برای کشورمان بین 3 تا 5 مدال طلا پیش بینی می کنیم و این مساله یعنی این که مجموع مدالهای طلای ما در این مسابقات به 8 تا 10 طلا خواهد رسید. این در حالی است که تصور می کنیم کشتی فرنگی ژاپن برای کسب 2 مدال طلا هم ناکام باشد. یعنی این که ایران می تواند در مجموع سه رده کشتی آزاد، کشتی فرنگی و کشتی آزاد زنان در صدر آسیا قرار بگیرد.

تیم ملی کشتی ایران در این مسابقات قاعدتا کشتی گیر زن ندارد در حالی که سایر تیم ها می توانند به جز 10 آزادکار مرد و 10 فرنگی کار مرد، 10 آزادکار زن هم داشته باشند (زنان تنها رشته کشتی آزاد دارند). در این شرایط شانس بالقوه آن ها یک و نیم برابر ایران است اما کشتی ایران حالا این توان را دارد که بعد از درخشش آزادکارها و عملکرد نسبتا خوب فرنگی کارها در روز اول، شمار مدالهای طلای خود را در روز دوم مسابقات به 3 تا 5 مدال طلا برساند و در مجموع در جدول ترکیبی کشتی آسیا که همه ساله بعد از مسابقات منتشر می شود، بالاتر از همه آسیایی ها قرار بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۷ فروردین
  • رقص مازندرانی کشتی گیر ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان کشورمان
  • ایمان محمدی برنز گرفت
  • دستِ کوتاه امیر عبدی از مدال آسیایی در مبارزه‌ای برابر
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • محمدی مقتدرانه به مدال برنز رسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ محمدی به مدال برنز رسید
  • عکس قهرمانی با شال خادمی امام رضا (ع)