Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@17:20:39 GMT

زیدان: کنار آمدن با چنین شکستی دشوار است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۳۶۶۳

زیدان: کنار آمدن با چنین شکستی دشوار است

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا شب گذشته (چهارشنبه) در اولین بازی مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در خانه تیم پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.

در این بازی حریف فرانسوی توپ و میدان را در اختیار داشت و قهرمان سابق اروپا حرفی برای گفتن نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زین الدین زیدان درباره این بازی و شکست تیمش گفت برای او مواجه شدن با چنین شکست سنگینی در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دشوار است.

بیشتر بخوانید: باخت سنگین رئال در پاریس و فرار اتلتیکو از شکست مقابل یووه/پیروزی قاطع بایرن و سیتی

او افزود: ما هرگز در نبرد‌ها مشارکت نداشتیم. سخت است که با چنین شکستی کنار بیاییم، اما یکشنبه یک بازی جدید داریم و باید روی آن تمرکز کنیم. عجیب است وقتی که با چنین بازیکنانی در زمین هیچ فرصتی ایجاد نمی‌کنید، اما همه چیز به همین شکل است. معمولاً بازیکنان ما موقعیت‌های کاملا واضحی را ایجاد می‌کنند، اما امروز این کارغیرممکن بود. ما نتوانستیم به اندازه کافی برای بازیکنان خط حمله‌مان بیل، کریم بنزما و ادن ازار موقعیت بسازیم و این عجیب است.

زیدان در پایان گفت: همه در این شکست مقصر هستند. ما با هم بازی‌ها را می‌بریم و با هم می‌بازیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از حذف از لیگ اروپا: صحبت‌های رختکن لیورپول لو رفت

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا، آتالانتا را ۱-۰ شکست داد، اما این نتیجه کافی نبود، زیرا آنها در بازی رفت با سه گل شکست خورده بودند.

آرنولد در مصاحبه‌ای با وب‌سایت انگلیسی «دیس ایز آنفیلد» در مورد اتفاقات رختکن قرمزها پس از کنار رفتن از لیگ اروپا و همچنین برنامه آنها در مقطع پایانی فصل صحبت کرد.

او گفت:«بعد از بازی، در مورد بقیه فصل صحبت کردیم. مثبت بودیم و درباره حذف از لیگ اروپا چیزی نگفتیم. ما فقط درباره بازی‌های آینده حرف زدیم. یک ماه دیگر فرصت داریم و باید همه توان‌مان را به کار بگیریم.

این کاری است که ما انجام خواهیم داد، هر کاری از دستمان بربیاید انجام خواهیم داد، می‌دانیم که این موضوع دیگر دست ما نیست، اما باید تا حد امکان خوب و در بهترین موقعیت ممکن باشیم تا از لغزش رقبا استفاده کنیم.

ما یک بازی بزرگ مقابل فولام داریم. باید جلو برویم و آن را ببریم. هفته بسیار سختی در پیش داریم، سه بازی خارج از خانه که باید در همه آنها پیروز شویم و نتیجه بگیریم. اکنون هدف ما این است.»

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • آمریکا در اوکراین هم مانند افغانستان و ویتنام شکستی تحقیرآمیز می‌خورد
  • بعد از حذف از لیگ اروپا: صحبت‌های رختکن لیورپول لو رفت
  • حمایت آرتتا از پپ: باید از بازیکنان محافظت شود