Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@14:09:36 GMT

کوره آجرپزی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۳۶۶۹

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت حدود ۲۴ درصدی کارخانه آهن اسفنجی بافق/تلاش برای بهره برداری زودتر از موعد مقرر

ایسنا/یزد مدیر طرح کارخانه آهن اسفنجی بافق از پیشرفت ۲۳.۷ درصدی طرح خبر داد و گفت: طرح کارخانه آهن اسفنجی جزو اولین طرح آهن اسفنجی کشور است که قابلیت تولید سه نوع محصول را دارد.

«محمد رنجبر» در بازدید خبرنگاران از این طرح صنعتی ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: طرح کارخانه آهن اسفنجی بافق یکی از پرسرعت ترین طرح‌های آهن اسفنجی کشور است که در تلاشیم زودتر از موعد مقرر به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در یک رقابت سنگین و نابرابر فولادی هستیم، افزود: در این برهه تنها چیزی که برای شرکت‌ها مهم است موضوع زمان است لذا اگر نتوانیم این طرح را به موقع به بهره برداری برسانیم، باختیم.

مدیر طرح کارخانه آهن اسفنجی به اجرای زیرسازی جاده‌ و کلید خوردن فضای سبز کارخانه هم اشاره کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها، پیشرفت طرح در خرداد امسال به ۳۰ درصد و در خرداد سال آینده به ۸۰ درصد می رسد و در تلاشیم که قبل از پایان مسئولیت دولت سیزدهم، این طرح به بهره برداری برسد.

رنجبر با اشاره به اعلام رضایت کارشناسان وزارت صمت از پیشرفت کارخانه، گفت: اگر پیشرفتی اتفاق می افتد در کنارش سختی‌های زیادی هم پشت سر گذاشته می شود.

وی در توضیح شرایط کنونی کارخانه نیز اظهار کرد: در حال حاضر طرح با احتساب زیرساخت‌ها به پیشرفت ۲۳.۷ درصدی رسیده است.

رنجبر با بیان این که آب مورد نیاز کارخانه از محل تصفیه پساب شهری تامین می شود، افزود: پیشرفت این بخش از طرح اکنون ۹۵ درصد است.

وی میزان نیاز برق طرح مذکور را ۳۵ مگاوات عنوان کرد و گفت: بحث طراحی خطوط انتقال انجام شده و از کنار پشت نخلستان انجام می‌شود.

وی به کوره کارخانه هم اشاره کرد و افزود: قلب طرح آهن اسفنجی، کوره‌ی آن است که از پنجم فروردین عملیات خاکبرداری آن آغاز شده و تمام متعلقات کوره از نظر مهندسی مشخص شده است.

رنجبر اضافه کرد: مهمترین چالش در جریان اجرای این طرح، بهره برداری زودتر از موعد مقرر آن است که البته منوط به خریداری تجهیزات خارجی میباشد که اکنون در حال پیگیری است.

این مسئول در پایان با بیان این که به طور حتم یک جمله منفی و دور از انتظار در خط مقدم پیشرفت تاثیر می‌گذارد، ابراز امیدواری کرد در کنار تلاش همکاران خود، همدلی مردم و مسئولان شهر بافق را نیز شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ژاوی: باید مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم
  • افسری: از 23 هفته لیگ یک بار هم سرمربی ما از کوره در رفته/ برابر استقلال خوزستان غایبی نداریم
  • پیشرفت حدود ۲۴ درصدی کارخانه آهن اسفنجی بافق/تلاش برای بهره برداری زودتر از موعد مقرر
  • چراغ نور معرفت عطار نیشابوری روشنگر کوره راه جهالت برای اهل فکرت است
  • پیگیری روند درمان مصدومان حادثه انفجار خوابگاه کارگران کوره آجرپزی مرودشت