Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@14:19:44 GMT

هازارد در زمان خوبی به رئال مادرید منتقل نشد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۳۶۹۰

هازارد در زمان خوبی به رئال مادرید منتقل نشد

ریو فردیناند، اسطوره فوتبال انگلیس و منچستریونایتد بعد از شکست سنگین رئال مقابل PSG مدعی شد ادن هازارد، ستاره بلژیکی در زمانی نادرست به این تیم اسپانیایی منتقل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، در پاریس به مصاف PSG رفت و با شکست سنگین 3-0 بدرقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شکست سنگین واکنش‌های زیادی به دنبال داشت و در یکی از این واکنش‌ها، ریو فردیناند، اسطوره فوتبال انگلیس و منچستریونایتد مدعی شد ادن هازارد، ستاره بزرگ بلژیکی در زمانی اشتباه به رئال مادرید  منتقل شده است.

 

 

هازارد دیشب اولین بازی فیکس خود برای رئال در فصل جاری را تجربه کرد ولی حضور کامل او در میدان برای تیم اسپانیایی خوش‌یمن نبود و با شکست 3-0 به پایان رسید. هازارد در طول تابستان با قراردادی 100 میلیون یورویی از چلسی به رئال پیوست ولی در پیش‌فصل دچار آسیب‌دیدگی شد و در چندین بازی نتوانست برای سفیدپوشان به میدان برود.

 

ریو فردیناند بعد از شکست سنگین رئال در استودیوی شبکه BT گفت:" وقتی یک ستاره به باشگاه جدیدی می‌رود، به خصوص باشگاهی به بزرگی رئال مادرید، باید خودش را ثابت کند و نشان دهد استحقاق این را دارد که همه توپها به او ختم شود".

 

فردیناند در ادامه گفت:" هازارد باید در تمرینها و بازی‌های رسمی خودش را نشان بدهد. من از این می‌ترسم که نکند هازارد در زمان اشتباه به رئال منتقل شده باشد. رئال تیمی در حال پا به سن گذاشتن است و این روزها وضع خوبی ندارد. در حال حاضر رئال اصلا هیجان‌انگیز نیست و این شرایط روی هازارد تاثیر می‌گذارد و در بلندمدت به ضررش خواهد بود".

 

 

رئال مادرید ادن هازارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

قهرمان فصل گذشته اروپا که نیمه اول با گل رودریگو شکست خورده بود در نیمه دوم با گل کوین دی‌بروینه حساب کار را به تساوی تغییر داد و به وقت‌های اضافه رفت.

بعد از اینکه در وقت‌های اضافه دو تیم در گلزنی موفق نبودند در نهایت این رئال بود که نیم تحت هدایت پپ گواردیولا را در ضربات پنالتی شکست داد.

گواردیولا پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت:"اول از همه به رئال مادرید تبریک می‌گویم. ما از کاری که انجام دادیم پشیمان نیستیم. در تمام پست‌ها استثنایی بازی کردیم اما متاسفانه برنده نشدیم."

بازی؟

ما موقعیتپهایی را برای بردن بازی ایجاد کردیم، اما فوتبال به گل زدن ارتباط دارد. از بازیکنانم متشکرم. این نتیجه یک کار است، آن‌ها [رئال مادرید] در نیمه نهایی هستند و ما نه..."

تعویض‌ها؟

مانوئل [آکانجی]، ارلینگ [هالند] و کوین [دی بروینه] از من خواستند تعویض شوند و نتوانستند به بازی ادامه دهند. این فرصت را دارم که از صمیم قلبم از بازیکنان سیتی تشکر کنم. عملکرد آن‌ها استثنایی بود.

عدم صعود به نیمه نهایی؟

ما هر کاری کردیم تا صعود کنیم و شکست خوردن به این شکل دردناک است، اما به چه شیوه فوق العاده‌ای باختیم.

شکست در ضربات پنالتی؟

یوهان کرویف گفت شانس وجود ندارد، من با او موافقم. امشب احساس بدی داریم اما تمام تلاشمان را کرده‌ایم. به این بازیکنان چه بگویم؟ ما نشان داده‌ایم که می‌توانیم مقابل تیم بزرگی مانند رئال مادرید بازی کنیم. دیگر چه کاری می توانستیم انجام دهیم؟ نمی‌دانم دیگر چه بگویم.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • آنچلوتی: این تنها راهی بود که می‌‌توانستیم صعود کنیم
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • پیش‌بازی منچسترسیتی - رئال مادرید؛ سفری دوباره به سرزمین طلسم‌شده
  • 0-28 در قلعه وحشت: رئال باید نگران باشد
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد