Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@05:10:49 GMT

پیروزی فرش آرا در هفته پایانی نیم فصل

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۳۶۹۴

پیروزی فرش آرا در هفته پایانی نیم فصل

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در چهار چوب مسابقات لیگ برتر فوتسال، تیم‌های فرش آرای مشهد و اهورای بهبهان عصر چهارشنبه، 27 شهریورماه در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد به میدان رفتند که نیمه نخست این دیدار با پنج گل به سود تیم میزبان به پایان رسید.

گل‌های نیمه نخست را به ترتیب سروش احمدنیا، محمد پیکان، مجید خزایی، رحمان سارانی و علی ابراهیمی وارد دروازه تیم اهورای بهبهان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم، سجاد مسیحی نخستین گل تیم اهورای بهبهان و نخستین گل این نیمه را وارد دروازه فرش آرا کرد و سپس علی رستمی گل ششم را برای فرش آرا به ثمر رساند.  

در ادامه بازی، هاشم شیر علی گل دوم را برای اهورای بهبهان به ثمر رساند و سپس فخرالدین موسوی و هاشم شیر علی گلهای سوم و چهارم این تیم را وارد دروازه فرش آرا کردند.

با این پیروزی،تیم فرش آرای مشهد ۲۳ امتیازی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرش فوتسال لیگ برتر مشهد نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد

 دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • سوت سرنوشت
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها