Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا و به نقل از استاد الدوحه، السد قطر توانست در دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه سه بر یک برابر النصر عربستان به پیروزی برسد و برای دومین فصل پیاپی به نیمه نهایی راه پیدا کند.

قضاوت این دیدار را دیلان پریرا سریلانکایی برعهده داشت. اما روزنامه استاد الدوحه از پایان طلسم السد با این داور سخن به میان آورد و نوشت: السد پیش از این سه شکست در لیگ قهرمانان آسیا با هدایت پریرا داشت که هر سه شکست برابر پرسپولیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل قبل در دیدار رفت نیمه نهایی السد از پرسپولیس پذیرایی کرد که این دیدار در دوحه با پیروزی یک بر صفر نماینده ایران به پایان رسید. در این دیدار پریرا داور بازی با بازیکنان پرسپولیس بسیار مدارا کرد تا جایی‌که بیرانوند نزدیک به 11 تا 13 دقیقه وقت تلف کرد و داور تنها در دقیقه 76 یک کارت زرد به او داد.

در ادامه استاد الدوحه آمده است: پرسپولیس سال قبل در آن دیدار در دقایق پایانی یک ضربه پنالتی به دست آورد. نمی گوییم که پنالتی درست نبود بلکه می گوییم که بازیکنان پرسپولیس با وقت تلف کردن های های زیاد خود تمرکز بازیکنان السد را به هم زدند. خوشبختانه السد به ناکامی خود با داور سریلانکایی پایان داد و توانست النصر را شکست دهد.

43 43

کد خبر 1301144

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند باشگاه پرسپولیس فوتبال آسیا ایران و آمریکا آرامکو باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا عربستان اربعین محمدجواد ظریف باشگاه استقلال حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شاگردان اوسمار ویه را امروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف پیکان رفتند و در پایان با تک گل محمد بادپا به پیروزی رسیدند.   بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار شب گذشته مقابل نفت آبادان امروز ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در این دیدار دوستانه به میدان رفتند.   در دقیقه ۱۱ علی نعمتی روی ارسال از سمت راست دروازه پیکان را باز کرد، اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.   در دقیقه ۴۵، روی پاس خوب سینا اسدبیگی توپ به محمد بادپا رسید و او با یک دریبل روی پا و شوت سرضرب به زیبایی تک گل بازی را به ثمر رساند.   پرسپولیس در این بازی از بازیکنان امید و جوان خود بیشتر استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • در دقایق پایانی غفلت کردیم/ گلم تقدیم به هواداران استقلال
  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی دیدار استقلال - شمس آذر + فیلم
  • پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • بازیکنان رم، برد مقابل میلان را به ایوان اندیکا تقدیم کردند / عکس
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی