Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@09:15:29 GMT

هلاکت عناصر مزدور ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه جیزان

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۳۷۳۹

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، به دنبال بمباران موشکی و آتش توپخانه مبارزان یمنی در اردوگاه ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه «جیزان» روز گذشته- چهارشنبه- تعداد تعداد فراوانی از عناصر متجاوز به هلاکت رسیدند.

یک منبع نظامی گزارش داد که یگان موشکی و توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دو موشک «زلزال۱» و تعدادی خمپاره به تجمعات ارتش سعودی در اردوگاه «حمیه» در جبهه «جیزان» شلیک کردند که موجب هلاکت تعدادی از عناصر سعودی در این اردوگاه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جیزان عناصر ائتلاف متجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوع هپاتیت در اردوگاه پناهجویان سودانی در چاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، سازمان پزشکان بدون مرز هشدار داد که هپاتیت «ای» در اردوگاه پناهجویان سودانی در «چاد» شیوع پیدا کرده است.

بر اساس گزارش‌های بین‌المللی این بیماری در اردوگاه پناهجویان سودانی در شرق چاد که بیش از ۵۵۰ هزار نفر را در خود جای داده شایع شده است.

این گزارش‌ها نسبت به وخامت شیوع هپاتیت «ای» به دلیل سیستم فاضلاب نامناسب و کمبود شدید آب سالم در اردوگاه‌های پناهجویان سودانی در منطقه «وادای» کشور چاد هشدار داده‌اند.

«ارنو موندسیر» هماهنگ‌کننده امور پزشکی سازمان پزشکان بدون مرز در منطقه ادری گفت: پس از گذشت یک سال از وقوع جنگ در سودان، مصایب افرادی که به چاد پناه آورده‌اند همچنان شدید است.

وی با اشاره به مشکلات بهداشتی و شیوع هپاتیت «ای» در میان پناهجویان سودانی افزود: این خطر بهداشتی تنها به پناهجویان مربوط نمی‌شود بلکه جوامع میزبان نیز با این خطر روبرو هستند.

وی اشاره کرد: بدون اتخاذ اقداماتی فوری برای بهبود زیرساخت‌های سیستم فاضلاب و افزایش دسترسی مردم به آب سالم، خود را با خطر مواجهه با افزایش بیماری‌های قابل پیشگیری و زیان‌های جانی بی‌دلیل روبرو خواهیم کرد. اوضاع در تمامی اردوگاه‌ها وخیم است.

گفتنی است از ۱۵ آوریل ۲۰۲۳ ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به فرماندهی ژنرال حمیدتی با یکدیگر درگیر شدند.

در نتیجه این درگیری‌ها ۱۳ هزار و ۹۰۰ سودانی جان خود را از دست دادند و حدود ۸ میلیون نفر دیگر نیز از خانه و کاشانه خود آواره شده‌اند که بزرگ‌ترین آوارگی در میان کشورهای جهان به شمار می‌آید.

کد خبر 6058368

دیگر خبرها

  • ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی میزبان اسکان موقت نوروزی فرهنگیان است
  • شیوع هپاتیت در اردوگاه پناهجویان سودانی در چاد
  • هشدار درباره فعالیت‌های عناصر تروریست در ۳ استان عراق
  • حمله موشکی به یک کشتی در آب‌های نزدیک یمن
  • حمله موشکی به یک کشتی در آب‌های دریای سرخ
  • دومین تجاوز نظامی ائتلاف آمریکا به یمن طی ساعات گذشته
  • ۴ حمله هوایی جدید ائتلاف آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • هلاکت فرماندهان و عناصر گروه تروریستی «الشباب»
  • کشتار صهیونیست‌ها در غزه لکه ننگی بر پیشانی جامعه جهانی است
  • بیش از ۸۰۰۰ جسد در نوار غزه زیر آوار‌ها هستند