Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا روحی با اشاره به اینکه پروژه مجوعه ورزشی کارگران شهرستان لامرد از سال ۸۶ آغاز شد، افزود: این پروژه عمرانی از مصوبات دور نخست سفرهای استانی هیئت دولت نهم است که در سال ۸۶  کلنگ‌زنی و از سال ۸۷ کار ساخت آن آغاز شد اما از سال ۹۰ تاکنون با وجود پیشرفت ۵۰ درصدی متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ساخت این مجموعه ورزشی به دلیل آنکه این منطقه یک منطقه کارگرنشین و محروم است از استثنای ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: جمعیت کارگری شهر لامرد با احتساب کارگرانی که در کشورهای حاشیه خلیج فارس مشغول به کار هستند، ۱۰ هزار نفر است و جمعیت کارگری شهر لامرد نیز حدود۶۰۰۰هزار نفر می شوند که در حال حاضر فاقد امکانات ورزشی هستند.

روحی با اعلام اینکه این پروژه با حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی شامل ساخت اسکلت‌های سالن استخر بزرگ، سالن استخر کوچک، ساختمان موتورخانه، ساختمان الحاقی و در مجموع با هزار و ۸۵۰ متر مربع زیربنا است، اذعان داشت: تاکنون ۱۳ سال از اجرای پروژه گذشته و هیچ مسئولی پیگیر ادامه ساخت آن نبوده است.

این فعال کارگری با اشاره به اینکه به عنوان متولی خانه کارگر شهرستان لامرد یکبار در آذر ماه سال ۹۵ و بار دیگر در اردیبهشت ماه سال۹۶ پیگیر مشکلات اجرای این پروژه  ورزشی شده‌ام، در ادامه افزود: پس از پیگیری‌های انجام شده، اداره تعاون و دیگر مسئولان شهرستان لامرد وعده‌هایی با بازدید از این پروژه دادند که در نهایت قرار شد از طرف کارشناسان استانی و وزارتخانه برای این مجموعه ورزشی بودجه تخصیص یابد.

روحی تصریح کرد: از آنجا که بودجه‌های شهرستانی کفاف تکمیل این پروژه را نمی‌دهد، باید اعتبارات ملی برای این پروژه لحاظ شود. موضوعی که متاسفانه از طرف هیچ مسئولی در این شهرستان پیگیری نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه امکانات رفاهی، تفریحی، ورزشی و خدماتی برای این قشر در شهرستان لحاظ نشده است و این مجموعه ورزشی نیز تنها بارقه امیدی برای این قشر بوده که با مشکل کمبود بودجه و سایر مشکلات روبرو شده است، ابراز داشت: متاسفانه مسئولان به این پروژه که از جایگاه ویژه برای اهالی کارگرنشین شهرستان لامرد برخوردار است، بی‌مهری می‌کنند.

روحی در خاتمه عنوان کرد: این ساختمان که به گفته اهالی این منطقه پاتوقی برای معتادان و انجام رفتارهای نابهنجار شده است، از بیرون نمای یک سوله را دارد و از درون دو حوضچه خالی از آب دارد که بنا بوده روزی استخری برای کارگران شهرستان لامرد و مهر باشد اما امیدوارم که مسئولان نگاهی ویژه به تامین منابع مالی این پروژه عمرانی کنند چراکه نیاز به ساخت آن بیش از هر زمانی برای کارگران منطقه احساس می‌شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر چهارشنبه زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد، این مجموعه در قالب طرح شهید سلیمانی احداث شده بود.

با افتتاح این مجموعه، تعداد زمین‌های چمن مصنوعی در سطح استان به ٨٦ باب زمین رسید.

همچنین در ادامه این سفر کلنگ احداث مجموعه ورزشی مدرسه شهید چمران ارومیه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به زمین زده شد.

این مجموعه با اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال و همچنین پیش بینی زمانی یک ساله احداث می‌شود.

کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین زده شد

سالن ورزشی سردار شهید زاهدی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در مجموعه ورزشی شهید باهنر ارومیه کلنگ زنی شد.

این سالن در فضایی به مساحت هزار متر مربع و اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

این پروژه تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بازدید معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزی شنا

صادق ستاری فرد به همراه مطهری مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، با حضور در مجتمع شهید رجایی ارومیه و استخر این مجموعه از طرح مهارت آموزی شنا بازدید به عمل آورد.

به گفته معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، این طرح برای دانش آموزان دوره‌های چهارم و پنجم ابتدایی به صورت مهارت آموزی و برای دانش آموزان دوره ششم ابتدایی به صورت آموزش شنا خواهد بود.

٧ هزار و ٢٠٠ دانش آموز پایه ششمی در ارومیه تا پایان سال تحصیلی جاری در طرح شرکت خواهند داشت.

کد خبر 6081359

دیگر خبرها

  • ۳ زخمی در حمله انتحاری به کاروان کارگران ژاپنی در پاکستان
  • استادانی که سن نمی‌شناسند/ از اسکورسیزی تا اسپیلبرگ و ایستوود
  • آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی در تاکستان 
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۲ هزار و ۸۰۰ باب فضای ورزشی دانش آموزی در کشور احداث شد
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر