Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری به آغاز عملیات ساخت بیش از دو هزار واحد مسکونی برای محرومان در استان اشاره کرد و افزود: افزایش سرعت روند تکمیل این واحدها نیازمند همکاری های لازم تمام مسئولان ازجمله فرمانداران، بخشداران و مدیران بانک‌ها با یکدیگر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اقبال عباسی» روز گذشته (چهارشنبه 27 شهریور) در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر کشور در استان گفت: پروژه های بسیاری در زمان حضور مسئولان کشوری به ستان افتتاح و یا کلنگ زنی شد که تکمیل آن‌ها در پیشرفت و توسعه استان تأثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مسئولان اداره راه و شهرسازی باید هر هفته از روند کارهای خود و مشکلات پروژه ها گزارشی ارائه بدهند افزود: بسیاری از پروژه های مهم استان هنوز انجام نشده اند.

 

وی بابیان اینکه همواره مشکلات زیادی ر حوزه زاینده رود وجود دارد گفت: این حوزه از مهم ترین نقاط گردشگری استان است که باید ایمن سازی شود.

 

عباسی به آغاز عملیات ساخت بیش از ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان در استان اشاره کرد و افزود: برای افزایش سرعت روند تکمیل این واحد ها نیازمند همکاری های لازم تمام مسئولان ازجمله فرمانداران، بخشداران و مدیران بانک‌ها با یکدیگر است.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه فرمانداران استان باید در انتخاب افراد محروم و بی بضاعت دقت لازم را داشته باشند خاطرنشان کرد: مدیران باید برای پیشرفت پروژه ها و تحویل آن به محرومان در زمان مقرر شده تلاش کنند.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی ماه محرم مسجد طراز اسلامی فعالیت های مسجدی اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز کانون های مساجد محرم چهارمحال و بختیاری رونق اقتصادی استاندار اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۸۰ واحد نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری گفت:۸۰ واحد نیمه‌کاره شامل ۷۷ طرح بالای ۷۶ درصد در بخش صنعت و سه واحد در بخش کشاورزی در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری شناسایی و برای تکمیل در دستور کار قرار گرفته است.
محمدکاظم منزوی افزود: با راه‌اندازی این واحد‌های اقتصادی نیمه‌فعال در بخش‌های مختلف هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی در چهارمحال و بختیاری به‌خصوص در داخل شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود.
به گفته وی، همچنین ۳۲ طرح نیمه‌کاره صنعتی، کشاورزی، صنایع‌دستی و گردشگری در خارج از مجموعه شهرک‌های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۶ درصد شناسایی شده است.

دیگر خبرها

  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • شناسایی ۸۰ واحد نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری
  • قطار وعده‌ها برای ساخت راه‌آهن در چهارمحال و بختیاری
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به محرومان در اردبیل