Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:46:37 GMT

بازدید اعضای کمیته هسته‌ای از راکتور اتمی تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۳۸۱۵

بازدید اعضای کمیته هسته‌ای از راکتور اتمی تهران

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس از بازدید اعضای این کمیته از راکتور تحقیقاتی تهران خبر داد. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

محمدابراهیم رضایی رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از بازدید اعضای این کمیته از راکتور تحقیقاتی تهران و همچنین بخش تولید رادیوایزوتوپ ‌در این مجموعه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بازدید در راستای بازدید‌های دوره‌ای کمیته هسته‌ای در روز شنبه (30 شهریور) انجام می‌شود.

رئیس کمیته هسته مجلس اظهار داشت: اعضای کمیته در آینده‌ای نزدیک از تاسیسات هسته‌ای اراک نیز بازدید می‌کنند و در نهایت گزارشی از بازدید‌های میدانی خود تهیه و جهت قرائت در کمیسیون امنیت ملی و همچنین جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه پارلمان می‌کنند.

رضایی همچنین با اشاره به اقدامات جمهوری اسلامی ایران مبنی بر کاهش تعهدات برجامی،گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس به طور قطع اقدامات دستگاه‌های مربوطه برای کاهش سطح تعهدات برجامی را رصد کرده و گزارش آن را به وکلای‌ ملت ارائه می‌دهد.

به گزارش تسنیم، اعضای کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در راستای بازدید‌های دوره‌ای این کمیته از تاسیسات هسته‌ای کشور، روز سه‌شنبه (26 شهریور) از تاسیسات هسته‌ای نطنز و فردو بازدید کردند.

انتهای‌ پیام/

R1385/P/S1,15/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب

آفتاب‌‌نیوز :

 در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با رئیس پلیس کشور ضمن تاکید بر تداوم فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب و طرح نورِ فراجا، از کم کاری و کم تحرکی برخی از دستگاه‌ها گلایه شد.

در این نشست از پلیس به عنوان حافظ و ارتقاء دهنده امنیت روانی و اجتماعیِ ایران اسلامی تقدیر شد.

اعضای این کمیسیون ضمن قول همکاری در تقویت همه جانبه فراجا در راستای مواجهه موثر با آسیب‌های اجتماعی و حمایت از طرح نور، تاکید کردند: ضرورت انجام ماموریت‌های بر زمین مانده سایر دستگاه‌ها و متولیان در این زمینه به شدت احساس می‌شود؛ و نباید پلیس در این میان تنها بماند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • گروسی به تهران سفر می‌کند
  • گروسی: حمله به تاسیسات هسته‌ای قدغن است/به‌زودی راهی تهران می‌شوم
  • اظهارنظر گروسی درباره هسته‌ای شدن ایران/ به تهران می‌روم
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است