Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مجیدی بابیان اینکه برنامه‌های سی و نهمین سالگرد بزرگداشت دفاع مقدس در ۵ هزار رده سپاه کربلا با شعار «ما پیروزیم» اجرا می‌شود، گفت: ۱۰۲ خانه محروم و ۱۸ خانه سیل‌زده در این هفته تحویل خانواده‌های محروم استان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سرهنگ «عسگر مجیدی» امروز (28 شهریورماه) در نشست خبری ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دوران دفاع مقدس سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اجرایی سپاه کربلا بابیان اینکه دفاع مقدس ریشه دینی و اعتقادی دارد و برمبنای اسلام ناب محمدی (صلی‌الله علیه وآله وسلم) شکل‌گرفته است، افزود: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی در اوج مظلومیت از میهن اسلامی و هم‌وطنانشان دفاع جانانه کردند و امروز توانستند انقلاب را به جهان صادر کنند.

 

وی از دوران دفاع مقدس به‌عنوان ایام‌الله یادکرد و گفت: ملت ایران ملتی آزادی‌بخش و بیدار هستند و به همت همین ملت بیداری اسلامی در سایر کشورها شکل گرفت.

 

سرهنگ مجیدی بابیان اینکه برنامه‌های سی و نهمین سالگرد بزرگداشت دفاع مقدس در 5 هزار رده سپاه کربلا با شعار «ما پیروزیم» اجرا می‌شود، افزود: عطرافشانی گلزار شهدا و 84 یادمان شهدای گمنام و رژه نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریور هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس در میدان امام خمینی (رحمت‌الله علیه) ساری ازجمله برنامه‌ها است.

 

معاون اجرایی سپاه کربلا یادآور شد: عملیات والفجر ۸ عملیات مزین به نام لشکر ۲۵ کربلا به مدت سه شب از 5-7 مهرماه در مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس مازندران هم‌زمان با هفته دفاع مقدس بازسازی می‌شود.

 

وی ادامه داد: این عملیات در سه پلان شامل روایتگری، نحوه شکل‌گیری و اجرای عملیات، اهتزاز پرچم علی بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) بر گلدسته مسجد فاو و رزمایش بازسازی خواهد شد.

 

سرهنگ مجیدی از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس به همراه نمایشگاه اورژانس و بیمارستان دوران جنگ در حاشیه بازسازی عملیات والفجر هشت خبر داد و افزود: این نمایشگاه از 31 شهریور به مدت 2 هفته میزبان علاقه‌مندان برای بازدید است.

 

وی، افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی و خانه محروم و سیل‌زدگان را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد و گفت: ۱۰۲ خانه محروم و ۱۸ خانه سیل‌زده در این هفته تحویل خانواده‌های محروم استان می‌شود.

 

معاون اجرایی سپاه کربلا بابیان اینکه سپاه کربلا مازندران ساخت ۲۰۰ خانه مددجویان سیل‌زده را متعهد شده، افزود: بخشی از این پروژه‌های بازسازی، احداث، تکمیل و تحویل داده شدند.

 

وی خاطرنشان شد: سپاه کربلا علاوه براین احداث خانه‌های مسکونی سیل‌زدگان استان، احداث ۷۰۰ واحد خانه محروم را برای سال 98 متعهد و تاکنون تعدادی تحویل‌شده است.

 

سرهنگ مجیدی بابیان اینکه یادواره‌های شهدا با عنوان «شهید محله آبروی محله» هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در سراسر استان برگزار می‌شود، افزود:  یادواره شهدای رسانه با محوریت شهید مستندساز هادی باغبانی در بابلسر برگزار خواهد شد.

 

وی از اجرای تئاتر خیابانی با موضوع دفاع مقدس در شهرستان‌های رامسر، تنکابن، نور، آمل و بهشهر خبرداد و اظهار کرد: ویزیت رایگان و برپایی ایستگاه‌های صلواتی نیز در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی ماه محرم مسجد طراز اسلامی عزاداری محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی کانون های مساجد اردبیل شیراز عملیات والفجر هشت بازسازی عملیات هفته دفاع مقدس ویزیت رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی دوشنبه شب در پایان برگزاری فینال مسابقات فوتبال یادواره شهدای شهرآباد در استادیوم ورزشی آن شهر عنوان داشت: یادواره‌ها و برنامه‌ها که به عنوان پاس داشت و تجلیل از مقام شامخ شهدا برگزاری می‌شود موجب آشنایی نسل جوانان و نوجوانان با این شهدا که مفاخران و افراد برجسته در حیات ما محسوب می‌شوند، است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: امروز توسعه و پیشرفتی که در جامعه وجود دارد به خاطر ایثار گری، جانفشانی، از خود گذشتگی و برکت خون پاک و مطهر شهداست که باید به پاس داشت این ایثارگری شهدا برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در خور شأن و منزلت آنها برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: فاز دوم استادیوم ورزشی شهر آباد که شامل احداث رختکن، و امکانات جانبی این استادیوم یک میلیارد تومان اعتباری برای آن تخصیص داده شده که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: فاز سوم این استادیوم که ساماندهی جاده دست رسی و روشنایی آن است نیز در اعتبارات سال جاری در نظر گرفته خواهد شد

در پایان این دوره مسابقات پیشکسوتان تیم شهدای شهر آباد با برد تیم پیشکسوتان استقلال بوشهر قهرمان این دوره شد.

کد خبر 6085952

دیگر خبرها

  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در بردسکن
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود