Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک دین‌پرست پس از بازدید از بیمارستان ۳۱۰ تخت‌خوابی جهرم گفت:‌ این بیمارستان هم‌اینک ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیشرفت خوبی است و در صورت تامین اعتبار، بخش فیزیکی آن تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
معاون وزیر کشور افزود:‌ یکی از خواسته‌های مسئولان شهرستان جهرم پیگیری جذب اعتبارات این بیمارستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این باره گفت:‌ در صورت پیگیری استاندار و معاون استاندار برای این امر اعتبارات آن به طور کامل جذب و بحث پیشرفت فیزیکی آن بدون تجهیزات تا پایان امسال به پایان خواهد رسید.
وی بیان کرد: البته بحث تجهیزات این بیمارستان نیز از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی جهرم در حال پیگیری است.
دین.پرست افزود: یکی دیگر از خواسته‌های جهرم طرح توسعه این بیمارستان بود که از طریق جلسه با نمایندگان جنگل‌بانی بررسی خواهد شد.
بیمارستان ۳۱۰تخت‌خوابی با ۲۲هزار متر مربع زیربنا و اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در جهرم حال احداث است.

دین.درست در بخشی دیگر از سخنان خود درباره بازدید از منطقه ویژه اقتصادی جهرم گفت: خواسته‌های مسئولان شهرستان درباره‌ منطقه ویژه درباره‌ی استقرار گمرک و نیازهای گمرک منطقه ویژه اقتصادی، انتقال آب و گازکشی و ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران بود که در جلسات مورد نیاز این مسائلی بررسی خواهد شد.

معاون وزیر کشور همچنین روز پنجشنبه از روند احداث بزرگراه جهرم –لار، زیرساخت شهرک و ناحیه صنعتی، مجتمع گلخانه‌ها، سردخانه‌ها و سورتینگ‌ها، مقاوم‌سازی غار سنگ‌شکن، راه‌اندازی کارگو، خط راه‌آهن (آنتنی جهرم) و تاسیسات فاضلاب شهری بازدید کرد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

در دور اول سفر دین پرست به  استان فارس که از روز دوشنبه یازدهم شهریورماه آغاز شد وی با حضور در ۱۹ شهرستان استان طی مدت پنج روز به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و برخی مدیران کل استانی و شهرستانی به بررسی مسائل و مشکلات ۷۵ واحد تولیدی پرداخت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در دور دوم سفر خود به استان فارس که از روز سه‌شنبه ۲۶ شهریورماه آغاز شده نیز بازدید از حداقل ۶۰ پروژه و واحد تولیدی صنعتی در ۱۰ شهرستان باقیمانده را در دستور کار قرار داد که ماموریت او پس از بازدید از شهرستان‌های مُهر، لامرد، گراش، لارستان، خنج، قیر و کارزین، فیروزآباد و فراشبند،  با بازدید از چند پروژه در شهرستان‌های جهرم و زرین‌دشت به پایان ‎می رسد.
استان فارس در تقسیمات کشوری متشکل از ۲۹ شهرستان است.

پایان بخش سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به استان فارس حضور در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است که در این جلسه که عصر امروز پنجشنبه با حضور استاندار فارس، فرمانداران ۱۰ شهرستان مذکور و همچنین مدیران کل در شیراز برگزار خواهد شد در خصوص مسائل و مشکلات پروژه‌ها و طرح‌های مورد بازدید واقع شده بررسی و در خصوص آنها تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

۹۹۱۰/ ۲۰۲۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های زیرساختی وزارت کشور جهرم بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ انور ابراهیم با اشاره به امضاء توافقنامه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی با مشارکت کشور همسایه تصریح کرد: این طرح تا پایان سالجاری میلادی با هدف تقویت ارتباطات فرامرزی و تسریع رشد اقتصادی عملیاتی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی افزود: بر اساس این توافقنامه هر دو طرف برای تقویت جریان فرامرزی کالا، سامانه ترخیص بدون گذرنامه را در مرز‌های دو کشور اجرایی خواهند کرد.
انور ابراهیم اعلام کرد: در این منطقه ویژه اقتصادی مشوق‌های تجاری بسیار مناسبی برای جذب سرمایه گذاران ازجمله جایگزینی نرخ مالیات بر درآمد ثابت ۱۵ درصد ویژه کارگران ماهر خارجی به جای ۳۰ درصد، صدور ویزای چند بار ورود برای تجار و کارگران خارجی و تخفیف‌های مالیاتی در نظر گرفته شده است.
ایجاد منطقه‌ای که به علت ارائه مشوق‌های مناسب به جز شرکت‌های سنگاپوری می‌تواند شرکت‌های جهانی را که با محدودیت‌های منابع موجه اند؛ جذب کند.
شرکت‌های مالزیایی نیز به گفته کارشناسان می‌توانند از مزایای انباشتگی ثروت در این منطقه ویژه اقتصادی به نفع خود بهره برداری کنند.
منطقه ویژه اقتصادی جوهور - سنگاپور به تعبیر نخست وزیر مالزی موجب تغییر بازی در اقتصاد این کشور در قالب ایجاد صنایع پیشرفته‌تر، ادغام زنجیره‌های تامین جهانی و فرصت‌های فراوان برای شرکت‌های کوچک و متوسط خواهد شد.
دولت مالزی همچنین متعهد به ایجاد شهری متشکل از انواع شرکت‌های دانش بنیان پویا شد تا این کشور را در ردیف بیست کشور برتر دنیا در حوزه دانش بنیان‌ها قرار دهد و مالزی را به قطب مرکز نوآوری و کارآفرینی تبدیل کند.
نخست وزیر مالزی همچنین از اختصاص بودجه سه میلیارد رینگیتی برای رونق فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و ارائه ایده‌های نوین تجاری خبر داد......... مصاحبه‌ها ........
۱) انور ابراهیم - نخست وزیر مالزی
۲) رفیضی راملی - وزیر اقتصاد مالزی

دیگر خبرها

  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی