Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد درویش‌کردار معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه طرح تشدید نظارت و بازرسی از مراکز سیاحتی و گردشگری گیلان در دستور کار بازرسان سازمان صمت گیلان قرار دارد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۷ واحد متخلف گردشگری و سیاحتی گیلان به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او حضور و پایش مستمر بازرسان این دستگاه از مراکز گردشگری و سیاحتی استان را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: استان گیلان از مقاصد گردشگری مهم کشور محسوب می‌شود بنابراین نظارت بر نحوه عملکرد واحد‌های گردشگری آن از اهمیت خاصی برخوردار است.

درویش‌کردار از اجرای طرح تشدید نظارت بر نوار ساحلی و اماکن گردشگری گیلان با اولویت بررسی تخلفات رایج در این اماکن خبر داد و تصریح کرد: عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، گرانفروشی، تقلب، کم‌فروشی و نظایر این‌ها دست مواردی است که انجام آن‌ها در هر واحد گردشگری و سیاحتی تخلف محسوب می‌شود.

او با تأکید بر اینکه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در طرح تشدید نظارت بر نوار ساحلی و اماکن گردشگری گیلان با بازرسان سازمان صمت همکاری کرده‌اند ابراز داشت: در طول اجرای این طرح از ۴۱۰ عدد از اماکن گردشگری گیلان بازرسی به عمل آمد و تخلفات مشاهده شده در آن‌ها جهت برخورد به مراجع ذیربط ارجاع داده شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تشکیل پرونده برای ۶۷ واحد متخلف گردشگری و سیاحتی استان و معرفی آنان به تعزیرات حکومتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: علاوه بر تلاش سایر نیرو‌ها گزارشان مردمی نیز در برخورد با واحد‌های متخلف گردشگری کمک شایانی به بازرسان سازمان صمت کرد.

درویش‌کردار عمده گزارشان مردمی واصله را در مورد گرانفروشی واحد‌های دارای پروانه فعالیت از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان ذکر کرد و تصریح کرد: این واحد‌ها دارای نرخ‌های فروش بسیار بالاتر از سایر واحد‌های صنفی مشابه خود بودند و نظارت بر عملکرد این اماکن بر عهده سازمان مذکور است.

انتهای پیام/آ

واحدهای گردشگری متخلف به تعزیرات معرفی می شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل نسبت به دریافت وجه اضافه در کمیسیون معاملات مسکن هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علی رحیمی‌آذر اظهار کرد: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی کمیسیون در معاملات مسکن، تخلف است و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.

وی با اشاره به رسیدگی قاطع به پرونده‌های تخلفات مشاوران املاک افزود: اخیراً نیز با شکایت یک شهروند بابت پرداخت اضافی حق کمیسیون معامله ملک، جریمه پانصد میلیون ریالی برای واحد صنفی متخلف اعمال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با بیان اینکه مشاوران املاک ملزم به نصب نرخ‌نامه حق‌الزحمه در محل کسب و در دید مشتریان هستند، ادامه داد: شهروندان اردبیلی در صورت پرداخت مبلغ مازاد بر تعرفه قانونی به مشاوران املاک، می‌توانند با مراجعه حضوری یا از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و همچنین مراجعه به اتحادیه مشاوران املاک شکایات خود را پیگیری کنند تا نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی به عمل آید.

کد خبر 746934

دیگر خبرها

  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد
  • نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان
  • ضبط ۴۷ دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه