Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:05:39 GMT

باید جلوی ظرفیت سوزی ها در سیستان و بلوچستان را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۴۰۷۴

باید جلوی ظرفیت سوزی ها در سیستان و بلوچستان را گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان پیش از ظهر امروز در میان ائمه جمعه، امامان جماعت مساجد و  سایر آحاد مردم شهرستان مرزی میرجاوه ضمن خرسندی از حضور در این شهرستان اظهار داشت: شما عزیزان، مرزداران غیوری هستید که هم مرزهای جغرافیایی را حراست می کنید و هم مرزهای اعتقادی و دینی را مورد حراست و حفاظت قرار می دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از لحاظ جغرافیایی شهرستان میرجاوه در نقطه مرزی قرار دارد و نفس حضور شما عزیزان به مثابه مرزداری است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: در اندیشه اسلامی بسیار در رابطه با ارزش والای مرزداری تاکید شده است و بنده امیدوارم خداوند متعال به همه ما توفیق الهی عنایت کند تا بتوانیم به وظایف محوله خود به نحو احسن عمل کنیم.

وی بیان داشت: استان سیستان و بلوچستان نسبت به گذشته بسیار رشد و پیشرفت داشته که شهرستان میرجاوه نیز با قدمت طولانی که دارد از این موضوع مستثنی نیست.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: البته با وجود تمام پیشرفت ها، ما هنوز به نقطه مطلوبی نرسیده ایم و از فرصت های به دست آمده نیز نتوانسته ایم به درستی استفاده کنیم.

وی گفت: استان سیستان و بلوچستان در زمینه های مختلف دارای ظرفیت های  بی نظیری است که متاسفانه با ظرفیت سوزی برخی از آن ها به هدر رفته است.

حجت الاسلام محامی تاکید کرد: ما برای حل این مسائل ابتدا باید به اعتماد متقابل بین مردم و مسئولان برسیم تا بتوانیم همه ما در کنار یکدیگر به همبستگی برای پیشرفت و توسعه دست یابیم.

وی اظهار داشت: مسئولان باید در نظر داشته باشند که تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا خدمات به شکل درست به مردم برسد و در راه خدمت گذاری به مردم کوتاهی صورت نگیرد و از طرف دیگر مردم نیز باید خود به میدان بیایند تا برای توسعه در زمینه های مختلف هم افزایی انجام شود.

کد خبر 4722926

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان میرجاوه ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز هفته دفاع مقدس عاشورا مراسم عزاداری ایلام اربعین 98 گرگان سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، داوود مخلصی گفت: با توجه به فراخوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، شرکت آب و فاضلاب یزد نسبت به اعزام اکیپ آبرسانی سیار به شهرستان کنارک اقدام کرد تا بخشی از مشکلات آبرسانی به روستا‌های این شهرستان مرتفع شود. 
 
او با بیان اینکه این شرکت همواره آماده خدمات رسانی به مردم است، افزود: در سال گذشته نیز اعزام اکیپ آبرسانی سیار به روستا‌های شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود آب شرب انجام شد.

دیگر خبرها

  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسؤولان بود
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی انتخاب شد
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد
  • افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان