Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@07:14:41 GMT

بيش از 110 کشته و زخمي در انفجار زابل افغانستان

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۴۱۱۵

بيش از 110 کشته و زخمي در انفجار زابل افغانستان

خبرگزاری آریا- انفجار خودروی بمب گذاری شده در مرکز استان زابل در جنوب شرق افغانستان 20 کشته و بیش از 90 زخمی برجای گذاشت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، انفجار خودروی بمب گذاری شده در مرکز استان زابل در جنوب شرق افغانستان بیست کشته و بیش از نود زخمی برجای گذاشت.
"عطا جان حق بیان" رئیس شورای استانی زابل اعلام کرد: در انفجار خودروی بمب گذاری شده که بامداد امروز در شهر قلات مرکز استان زابل روی داد، تاکنون بیست نفر جان باخته و بیش از نود نفر دیگر زخمی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طالبان مسئولیت این انفجار را برعهده گرفته و اعلام کرد: هدف این حمله اداره امنیت ملی زابل بود که براثر آن شماری از نظامیان افغان کشته یا زخمی شدند، اما منابع محلی گفته اند این انفجار نزدیک بیمارستان شهر قلات روی داد و به همین علت شمار تلفات آن زیاد است.
پیدا شدن یک کودک پس از انفجار در استان زابل افغانستان
پلیس افغان در استان زابل افغانستان اعلام کرد: پس از انفجار خودروی بمب گذاری در شهر قلات مرکز استان زابل، این کودک پیدا شده است و از والدینش خبری نیست.
خبر دیگر اینکه " نصرت رحیمی " سخنگوی وزارت کشور افغانستان شمار کشته و زخمی شدگان حمله دیروز مهاجمان مسلح به شهر جلال آباد مرکز استان ننگرهار را شانزده نفر اعلام کرد و گفت: در این انفجار و درگیری چهار غیرنظامی کشته و دوازده نفر دیگر زخمی شدند.
همچنین چهار فرد مسلح نیز پس از شش ساعت درگیری با نظامیان افغان کشته شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشته و زخمی انفجار زابل افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ کشته و زخمی درپی تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رسانه‌های آمریکایی با انتشار تصاویری اعلام کردند که در پی وقوع تیراندازی در جریان یک جشن خیابانی در شهر ممفیس در ایالت تنسی دست‌کم ۲ نفر کشته و ۱۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

گفته می‌شود افراد زخمی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

هنوز جزییات بیشتری درباره عوامل و انگیزه وقوع این حادثه منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • درخواست نماینده زابل از حاکمان افغانستان | حقابه ایران از رودخانه هیرمند را رهاسازی کنید؛ حق همسایگی این نیست
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل
  • ۱۸ کشته و زخمی درپی تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند+ فیلم
  • چهار کشته و زخمی در انفجار غرب شهر کابل
  • انفجار در کابل با یک شهید و سه زخمی