Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@13:14:28 GMT

کشف 60 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یزد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۴۲۱۹

کشف 60 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یزد

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، سرهنگ "محمدرضا حناساب" رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، ماموران پلیس آگاهی استان تردد خودروهای نفتکش در محورهای مواصلاتی را تحت نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران طی یک عملیات در محور "یزد-مهریز"، 2 دستگاه نفتکش "اسکانیا" را برای بررسی مدارک و بارنامه متوقف و در بازرسی انجام شده 60 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف و 2 متهم را نیز دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناساب با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله سوختی را 4 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: متهمان که این محموله را از کرج به مقصد شرق کشور بارگیری کرده بودند به مراجع قانونی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس پلیس قاچاق ماموران پلیس محورهای مواصلاتی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان

سرهنگ یادگار نژاد گفت: در پی وصول خبری مبنی بر قاچاق سوخت در سطح شهر از سوی یک دستگاه کامیون، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی در بازدید از یک دستگاه کامیون حامل فرآورده‌های نفتی که مدت زیادی در یکی از پارکینگ‌های سطح شهر متوقف بود، کشف شد. 

سرهنگ یادگار نژاد تصریح کرد: برابر دستور قضایی محموله مکشوفه به منظور تعیین نوع فرآورده، نمونه برداری و ... به اداره ملی استاندارد استان ارسال شد.

وی بیان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای انجام تحقیقات به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در اشکذر
  • جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 
  • قاچاق گازوئیل ایران با ۱۰۰ برابر قیمت بالاتر
  • گازوئیل ایران با ۱۰۰ برابر قیمت بالاتر قاچاق می‌شود
  • دستگاه‌های متولی بر مصرف سوخت نظارت کنند/ قاچاق گازوئیل با بارنامه‌های جعلی
  • کشف ۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در رفسنجان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • معضل بارنامه‌های جعلی/ قاچاق گازوئیل با ۱۰۰ برابر قیمت
  • کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان
  • کشف محموله چوب تاغ قاچاق در سمنان