Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@01:00:40 GMT

برگزاری پویش مردمی مهر و پاکیزگی در بیرجند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۴۳۵۰

برگزاری پویش مردمی مهر و پاکیزگی در بیرجند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  قلاسی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند گفت: در این پویش که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و شروع فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها و ورود تعدادی میهمان به بیرجند برگزار شد، مبادی ورودی شهر بصورت نمادین از زباله پاکسازی شد.

او با بیان اینکه این حرکت نمادین با هدف فرهنگسازی برای پاکیزه نگه داشتن شهر برگزار شد، افزود: قرار است این پویش علاوه بر امروز در دو پنج شنبه ۴ و ۱۱ مهر در مبادی ورودی شهر بیرجند اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلاسی در اولین روز از اجرای این پویش نیرو‌های شهرداری، به همراه جمعی از شهروندان و سمن‌ها، میدان فرودگاه و ابتدای خیابان امام رضا را از زباله پاکسازی کردند.

انتهای پیام / ط ا

 پویش مردمی مهر و پاکیزگی در بیرجند برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، زنجیره مردمی دیار علویان ساعت ۱۰ صبح امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین به صورت همزمان در سراسر نوار ساحلی استان مازندران در حمایت از عملیات تاریخی وغرور آفرین وعده صادق و طرح نور برگزار خواهد شد   محل‌های تشکیل زنجیره انسانی مردم مازندران در حمایت از عملیات وعده صادق بدین شرح است بهشهر: شبه جزیره میانکاله نکا: ساحل آزاد نکا ساری: ساحل فرح آباد میاندورود: ساحل آزاد میاندرود  بابلسر: سراسر سواحل بهنمیر و بابلسر جویبار: ساحل آزاد جویبار فریدونکنار: ساحل شهرستان (ورودی‌ها پارک لاله، پلاژ شهرداری و پل میلاد) نوشهر: نوار ساحلی سیاهرود تا صلاح الدین کلا، نوار ساحلی مزگاه تا بندر نوشهر و نوار ساحلی سیسنگان تا انارور  محمودآباد:از ساحل روستای دریاسر تا ساحل روستای خشت سر نور: سواحل شهر‌های نور (ورودی خیابان پلاژ شهرداری) رویان (ورودی خیابان پلاژ شهرداری) ایزد شهر (ورودی از گلسار ۶۵) چالوس: ساحل رادیو دریا عباس آباد: پلاژ سلمان شهر و ساحل امرج کلا عباس آباد تنکابن: ساحل دریا رامسر: سواحل بخش مرکزی و دالخانی
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری پویش قرانی نوگل من در جغتای
  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی