Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،‌ سرهنگ «حجت الله دستجانی» روز پنجشنبه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس (یکشنبه ۳۱ شهریور) آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ساوه در محل فرماندهی سپاه برگزار می شود.

وی، برگزاری برنامه ویژه بازگشایی مدارس و تجلیل از دانش آموزان افتخارآفرین بسیجی این شهرستان را به عنوان بخش دیگری از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ساوه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده سپاه ناحیه ساوه،‌ از ۲۴ تا ۳۱ شهریور رزمایش جهادگران عاشورایی با حضور همه دست اندرکاران به خصوص اعضای بسیج سازندگی برای روستائیانی که در سیلاب بهار امسال منازل شان تخریب شد، برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: تقویت سنگر نماز جمعه، ترویج سبک زندگی دینی و توجه به همبستگی ملی نیز از دیگر برنامه های در دستور کار است و به همین منظور پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان ساوه در نقاط مختلف،پیش از ایراد خطبه های نماز جمعه، سخنرانی می کنند.
اعطای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند، فعالسازی گشت های رضویون و گلباران مزار شهدا از دیگر برنامه های مدنظر برای هفته دفاع مقدس در ساوه است که فرمانده سپاه به آنها اشاره کرد.
سرهنگ دستجانی افزود: همایش زائران راهیان نور با حضور دانش آموزانی که در سال های اخیر به مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا اعزام شده اند نیز در دستور کار است؛ علاوه بر این برنامه هایی مانند اجرای شب شعر دفاع مقدس، دیدار با پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، نشست تحکیم خانواده و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم نیز انجام می شود.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: همدلی مردم، باور به خدا و پیوند میان امام و امت باعث شد همه سختی ها در دوران دفاع مقدس با موفقیت سپری شود.
سرهنگ دستجانی افزود: هشت سال دفاع مقدس بهترین تجربه برای مقاومت در برابر استکبار در شرایط کنونی است و امروز هم می توانیم همانند دوران جنگ تحمیلی هر دشمنی را به زانو در آوریم.
وی گفت: ایثار و مقاومت، تبیین آرمان های انقلاب و تقویت همدلی و خودباوری از مولفه های مهم برای مقابله با ترفندهای دشمنان است.
به گفته او، راه حل اصلی و نسخه شفابخش حل مشکلات کشور، میدان دادن به جوانان در دهه پنجم انقلاب است که می تواند ضمن تقویت اقتدار و عزتمندی ملی، نظام اسلامی را از آوردگاه جنگ اقتصادی سربلند بیرون آورد.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: ملت ایران به تاسی از قیام عاشورا همواره با اقتدار در برابر ظالمان ایستاده و بخش اعظم قدرت کنونی کشور مرهون رشادت های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
سرهنگ دستجانی گفت: برای رسیدن به هدف نهایی یعنی ایجاد دولت و تمدن اسلامی باید روحیه و مدیریت جهادی را در کشور نهادینه کرد.
وی با یادآوری سالروز تشکیل بسیج میلیونی به فرمان امام خمینی(ره)، بیان کرد: در میدان بودن، خدمت بی منت و پیروی از ولایت از شاخص های مهم یک بسیجی محسوب می شود.

شهرستان ساوه ۵۸۰ شهید، یک هزار و ۶۱۰ جانباز و ۸۸ آزاده در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. 

۶۵۳۹/۳۰۷۵
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه استان مرکزی هفته دفاع مقدس سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حاجیه خانم مرضیه علمی رازلیقی در سن ۷۷ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

سرباز ارتش شهید کریم نورخواست در ۲ دی ماه ۱۳۴۴ در روستای رازلیق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۳۱ مرداد ماه ۱۳۶۶ در منطقه سومار به درجه شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • اقدام نظامی وعده صادق ایران علیه اسراییل یک دفاع مشروع بود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران