Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون وزیر کشور در سومین روز دومین مرحله سفر خود به استان فارس به جهرم رفت تا در جریان خواسته‌ها و نیاز‌های این شهرستان در زمینه تکمیل و تجهیز بیمارستان و ایجاد برخی زیرساخت‌ها در منطقه ویژه اقتصادی این شهر قرار گیرد.

بابک دین‌پرست پس از بازدید از بیمارستان ۳۱۰ تخت‌خوابی جهرم، گفت: این بیمارستان هم‌اینک ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیشرفت خوبی است و در صورت تامین اعتبار، بخش فیزیکی آن تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر کشور افزود: یکی از خواسته‌های مسئولان شهرستان جهرم پیگیری جذب اعتبارات این بیمارستان بود.

او در این باره گفت: در صورت پیگیری استاندار و معاون استاندار برای این امر اعتبارات آن به طور کامل جذب و بحث پیشرفت فیزیکی آن بدون تجهیزات تا پایان امسال به پایان خواهد رسید.

دین پرست بیان کرد: البته بحث تجهیزات این بیمارستان نیز از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی جهرم در حال پیگیری است.

او افزود: یکی دیگر از خواسته‌های جهرم طرح توسعه این بیمارستان بود که از طریق جلسه با نمایندگان جنگل‌بانی بررسی خواهد شد.

بیمارستان ۳۱۰تخت‌خوابی با ۲۲هزار متر مربع زیربنا و اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در جهرم حال احداث است.

دین. درست در بخشی دیگر از سخنان خود درباره بازدید از منطقه ویژه اقتصادی جهرم گفت: خواسته‌های مسئولان شهرستان درباره منطقه ویژه درباره‌ی استقرار گمرک و نیاز‌های گمرک منطقه ویژه اقتصادی، انتقال آب و گازکشی و ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران بود که در جلسات مورد نیاز این مسائلی بررسی خواهد شد.

معاون وزیر کشور همچنین روز پنجشنبه از روند احداث بزرگراه جهرم –لار، زیرساخت شهرک و ناحیه صنعتی، مجتمع گلخانه‌ها، سردخانه‌ها و سورتینگ‌ها، مقاوم‌سازی غار سنگ‌شکن، راه‌اندازی کارگو، خط راه‌آهن (آنتنی جهرم) و تاسیسات فاضلاب شهری بازدید کرد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

در دور اول سفر دین پرست به استان فارس که از روز دوشنبه یازدهم شهریورماه آغاز شد وی با حضور در ۱۹ شهرستان استان طی مدت پنج روز به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و برخی مدیران کل استانی و شهرستانی به بررسی مسائل و مشکلات ۷۵ واحد تولیدی پرداخت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در دور دوم سفر خود به استان فارس که از روز سه‌شنبه ۲۶ شهریورماه آغاز شده نیز بازدید از حداقل ۶۰ پروژه و واحد تولیدی صنعتی در ۱۰ شهرستان باقیمانده را در دستور کار قرار داد که ماموریت او پس از بازدید از شهرستان‌های مُهر، لامرد، گراش، لارستان، خنج، قیر و کارزین، فیروزآباد و فراشبند، با بازدید از چند پروژه در شهرستان‌های جهرم و زرین‌دشت به پایان ‎می رسد.

استان فارس در تقسیمات کشوری متشکل از ۲۹ شهرستان است.

پایان بخش سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به استان فارس حضور در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است که در این جلسه که عصر امروز پنجشنبه با حضور استاندار فارس، فرمانداران ۱۰ شهرستان مذکور و همچنین مدیران کل در شیراز برگزار خواهد شد در خصوص مسائل و مشکلات پروژه‌ها و طرح‌های مورد بازدید واقع شده بررسی و در خصوص آن‌ها تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.
انتهای پیام/م

سفرمعاون وزیر کشور به استان فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کشور درمان اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیر اجرایی پروژه پایانه جدید شرق از افتتاح و بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، یاشار لطفی درمورد آخرین وضعیت راه اندازی پایانه جدید شرق گفت: از میانه سال گذشته راهبری عملیات اجرایی پروژه تکمیل و راه اندازی پایانه جدید شرق به شرکت متروی تهران واگذار شد و این در حالی بود که این پروژه از سال ۹۷ رها شده بود و به همین علت شاهد آسیب دیدگی پروژه بودیم.

لطفی با بیان اینکه ساخت پایانه جدید شرق در ۳ فاز پیش بینی شده که فاز اول آن مربوط به سالن های مسافربری و... است، افزود: فاز اول این پایانه در ۳ ماه نخست سال و قطعا پیش از تابستان ۱۴۰۳ بهره برداری می شود. پس از آن به مرور سایر فازها وارد مدار بهره برداری می شود.

وی در مورد ویژگی های فاز یک پایانه جدید شرق با اشاره به اینکه فاز اول این پایانه شامل سالن اصلی است که حدود ۲۵ هزارمتر مربع مساحت دارد، ادامه داد: با افتتاح فاز اول پایانه جدید شرق، زمینه انتقال تعاونی های پایانه قدیمی فراهم می شود که خدمت رسانی به مسافران برون شهری در این پایانه مطلوب تر خواهد بود.

مدیر اجرایی پروژه پایانه جدید شرق با تأکید بر اینکه پایانه جدید شرق هوشمند خواهد بود، اظهار کرد: پایانه شرق به عنوان پایانه دوستدار خانواده نامیده خواهد شد؛ چراکه علاوه بر هوشمندسازی پایانه، فضای استراحت و اقامت مسافران، ارتباط بصری و محیطی با مجموعه سرخه حصار و همچنین یکی از بزرگ ترین فروشگاه های شهروند به عنوان مجموعه مکمل پیش بینی شده است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود