Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@11:49:06 GMT

انتظار قدوس برای دریافت حکم دادگاه CAS

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۴۶۴۳

انتظار قدوس برای دریافت حکم دادگاه CAS

زمان انتظار سامان قدوس برای دریافت حکم دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزشی (CAS) در پرونده محرومیت ۴ ماهه از بازی و جریمه ۴ میلیون یورویی‌اش از سوی فیفا مشخص شد.

به گزارش مشرق، باشگاه اوسترشوندس اعلام کرد با برخورداری از چند وکیل برجسته بین‌المللی از شانس زیادی برای ابطال حکم فیفا در پرونده شکایت باشگاه اوئسکا اسپانیا برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین عضو سرویس رسانه‌ای باشگاه اوسترشوندس اعلام کرد روز گذشته (چهارشنبه) شکایتی را به دادگاه CAS ارائه دادند و انتظار می‌رود روند بررسی این پرونده و اعلام حکم از شش تا 12 ماه طول بکشد.

بیشتر بخوانید:

بحران اوسترشوندس و تنهایی قدوس

کمیته انضباطی فیفا مدتی قبل باشگاه اوسترشوندس سوئد را از 2 پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم کرد. سامان قدوس، مهاجم پیشین اوسترشوندس که سال گذشته به آمیای فرانسه پیوست با محرومیت 4 ماهه از بازی و پرداخت جریمه نقدی 4 میلیون یورویی در حق باشگاه اوئسکا اسپانیا مواجه شد. سامان قدوس سال گذشته پیش از پیوستن به آمیا قرارداد داخلی با این باشگاه اسپانیایی منعقد کرد که در نهایت منجر به شکایت آنها و صدور احکام سنگین از سوی فیفا شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تحولات یمن فوتبال دادگاه عالی ورزش دادگاه CAS استرشوندس سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، اکبر نصراللهی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم امروز با حضور اعضای منصفه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

وی افزود: رسیدگی به پرونده مدیر مسئول سایت خبری رجانیوز با اعلام رضایت شاکی و توضیح رجانیوز در سایت خود، منتفی اعلام شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: امروز همچنین پرونده مدیر مسئول همشهری آنلاین رسیدگی شد. اعضای هیئت منصفه، مدیر مسئول همشهری آنلاین را با اکثریت مطلق آرا مجرم ندانستند.

نصرالهی با بیان اینکه آخرین پرونده‌ای که امروز بررسی شد، پرونده مدیر مسئول روزنامه جام جم بود، گفت: هیئت منصفه به اتفاق آرا، متهمان را مجرم ندانستند.

دیگر خبرها

  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می آید
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات