Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@15:21:09 GMT

معرفی میزبان‌های سه دوره آینده چمپیونزلیگ

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۴۷۳۴

معرفی میزبان‌های سه دوره آینده چمپیونزلیگ

رسانه‌های انگلیسی خبر دادند یوفا قصد دارد میزبانی فینال چمپیونزلیگ 2023 را بار دیگر به ورزشگاه ومبلی واگذار کند تا این ورزشگاه برای سومین بار در 12 سال اخیر میزبان این مسابقه باشد.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی از این خبر دادند که یوفا به زودی میزبانی ورزشگاه ومبلی برای فینال لیگ قهرمانان 2023 را رسما اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب، ورزشگاه 90هزار نفری افسانه‌ای پایتخت انگلستان برای سومین بار در 12 سال اخیر میزبان این مسابقه بزرگ خواهد شد. ومبلی در سالهای 2011 و 2013 هم میزبان فینال چمپیونزلیگ بوده است.

 

 

بر اساس این گزارش میزبان‌های فینال چمپیونزلیگ در سالهای 2021 و 2022 هم مشخص شده و به ترتیب شهرهای سنت پترزبورگ و مونیخ میزبان این دو مسابقه خواهند بود. بر اسای این گزارش، رئیس یوفا امروز نام این سه شهر و استادیوم‌هایشان را به عنوان میزبانهای لیگ قهرمانان در این سه سال اعلام خواهد کرد.

 

نکته جالب اما حضور دوباره ومبلی افسانه‌ای در فهرست میزبانهای فینال لیگ قهرمانان است. در صورت اعلام میزبانی ومبلی، علاوه بر اینکه این ورزشگاه برای سومین بار در 12 سال اخیر میزبان این مسابقه خواهد بود، فینال لیگ قهرمانان برای ششمین بار در قرن بیست و یکم در خاک انگلیس برگزار خواهد شد.

 

لیگ قهرمانان اروپا ومبلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا ومبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

صفحه رسمی لیگ قهرمانان اروپا ویدیویی از شادی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در این مسابقات را منتشر کرده است.

دانلود (5.5MB)

دیگر خبرها

  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • پاسخ جالب لوکاکو به سوال خبرنگار: برو از چلسی بپرس!
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • شهدای غزه، میهمان ضیافت‌ تهران‌اند یا میزبان؟
  • ۲۴ تیم یورو ۲۰۲۴ شناخته شدند!
  • 24 تیم یورو 2024 شناخته شدند!
  • برنامه و ساعت بازی‌های جام حذفی اعلام شد
  • ۲۹‌امین دوره مراسم تجلیل از خامان قرآن کریم برگزار می‌شود