Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۸ هزار دستگاه اتوبوس برای تردد زائران پیش بینی شده است، گفت: در صورت افزایش تعداد زائران نسبت به آمار پیش بینی شده نیز ۳ هزار دستگاه اتوبوس دیگر آماده خدمات رسانی هستند.

‌به گزارش ایسنا، محمد اسلامی امروز ۲۸ شهریورماه در جریان سفر به استان خوزستان در پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی سه نوع فعالیت را برای اربعین حسینی در دستور کار خود قرار داده است تا بتواند خدمات مناسبی را به زائران ارائه دهد و در این زمینه همه تلاش خود را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ظرفیت سازی در پایانه های مرزی از جمله پایانه مرزی شلمچه و چذابه یکی از مهمترین فعالیت ها در این زمینه است. همچنین گسترش محوطه های پایانه های مرزی به ویژه در خوزستان برای به حداقل رساندن توقف در عبور و مرور در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: یکی دیگر از فعالیت های در حال انجام این وزارتخانه برای اربعین حسینی، بهسازی و کیفی سازی راه های منتهی به گذرگاه های مواصلاتی به ویژه در استان خوزستان است و این اقدام تا چند روز آینده و پیش از آغاز اربعین حسینی به پایان می رسد.

اسلامی عنوان کرد: دیگر اقدام وزارت راه و شهرسازی برای بحث اربعین توجه به سرویس های حمل و نقل زائران اربعین حسینی است. در این زمینه برای دسترسی زائران به پایانه های مرزی، ظرفیت لازم درحال ارزیابی و پیش بینی های لازم برای سفر زائران به صورت هوایی، ریلی و جاده ای انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۸ هزار دستگاه اتوبوس برای تردد زائران پیش بینی شده است، گفت: در صورت افزایش تعداد زائران نسبت به آمار پیش بینی شده نیز ۳ هزار دستگاه اتوبوس دیگر آماده خدمات رسانی هستند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پروازهای هوایی به شهرهای مرزی همجوار با کشور عراق، تصریح کرد: این پروزاها نیز برای جابجایی مسافران متقاضی نیز افزایش پیدا کرده است و زائران می توانند به کمک این پروازها خود را به مرزهای ایران برسانند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۴۰ هزار مسافر نوروزی از تهران به سراسر کشور

­به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سعید بشیری معاون عمرانی فرماندار تهران با اعلام این خبر گفت:از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۱۸۰۰ مورد پرواز از فرودگاه مهر آباد به سراسر کشور انجام شده است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی برای نیمه دوم تعطیلات‌ نوروزی آمادگی کامل دارد
  • سرویس‌دهی فوق‌العاده ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس در شب‌های قدر مشهد
  • جابجایی ۴۰ هزار مسافر نوروزی از تهران به سراسر کشور
  • جابجایی ۶/۵ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی آذربایجان غربی در نوروز ۱۴۰۳
  • رفت و آمد حدود ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • تردد بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • ۱۴۷هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند