Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:34:27 GMT

مازندران در ساخت نیروگاه های کوچک پیشتاز است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۴۷۴۹

مازندران در ساخت نیروگاه های کوچک پیشتاز است

احمد حسین زادگان در حاشیه افتتاح نیروگاه مولد مقیاس کوچک بابکان آمل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حدود ۳۰تا ۴۰میلیارد تومان برای ساخت هر نیروگاه با مقیاس کوچک سرمایه گذاری مورد نیاز هست که نیمی از این هزینه را دولت با پرداخت تسهیلات بانکی حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: دولت علاوه بر حمایت درپرداخت تسهیلات، خرید تضمینی برق از نیروگاه های کوچک را انجام خواهد داد و تامین سوخت این نیروگاه ها که عمدتا از گاز هست، تقریبا رایگان وحداقلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران تصریح کرد، که تقریبا سرمایه گذاری درحوزه ایجاد نیروگاه ها با بازدهی خوبی برای سرمایه گذاران وبدون ریسک خواهد بود و حتی در زمان های سرد سال که مصرف برق عمدتا کمتر است، دولت برق مصرفی نیروگاه های کوچک را تضمینی خریداری خواهد کرد.

حسین زادگان با بیان اینکه مازندران در بخش راه اندازی نیروگاه های مقیاس کوچک از استانهای پیش رو دراین بخش است، گفت: همه ظرفیت های استانی دراین بخش برای توسعه این نیروگاه ها فراهم است و سرمایه گذاران می توانند بدون دغدغه دراین بخش ورود وسرمایه گذاری داشته باشند.

وی افزود: دولت با توجه به هزینه دار بودن سرمایه گذاری در قبل وپس ازآن امکان ورود وساخت آن وجود ندارد، لذا در راستای تقویت پدافندغیرعامل ونیز تامین برق پایدار برای واحدهای تولیدی وصنعتی استان برخی شهرک ها حمایت های لازم را خواهد داشت.

به گزارش خبرنگارمهر، نیروگاه برق مولد مقیاس کوچک ۷ مگاواتی درنزدیکی شهرک صنعتی بابکان شهرستان آمل روزپنجشنبه با حضور استاندار مازندران افتتاح شد و برای ساخت این نیروگاه با مقیاس کوچک ۷مگاواتی بیش از ۴۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

کد خبر 4722977

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استانداری مازندران نیروگاه برق ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز هفته دفاع مقدس عاشورا مراسم عزاداری ایلام اربعین 98 گرگان سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، احسان عابدی در گفتگو با خبر ۲۰ شبکه‌ی یزد با اشاره به پیشتازی یزدی‌ها در طرح ۴ هزار نفری حافظ قرآن کریم گفت: از تعداد کسانی که ثبت نام کرده اند، تاکنون ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در موسسات قرآنی، حفظ کلام نورانی وحی را آغاز کرده اند.

وی افزود: این طرح بصورت مردمی و با مشارکت دولت انجام می‌شود و مجری آن اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: برای شرکت در این طرح، افرادی که علاقه‌مند به کسب عنوان پر برکت حافظ کل قرآن کریم هستند می‌توانند در سامانه ثبت نام به آدرس https://hefz.telavat.ir/Guest نسبت به ثبت نام اقدام و مشخصات خود را برای یکی از موسسات نزدیک به محل سکونت خود ثبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • خطیب نماز جمعه تهران: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود | این عملیات از نظر  مقیاس در حد فتح خرمشهر بود
  • شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم
  • شناسایی ۱۸ ظرفیت جدید سرمایه گذاری در بخش آب استان
  • تخصیص ۴۵ میلیارد برای ساخت پنل خورشیدی در تنگستان
  • ساخت ۱۱هزارمین مسکن روستایی دراستان مازندران
  • سهم یک چهارمی ساخت خانه‌های روستایی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید