Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@04:54:48 GMT

برای ۱۲ هزار نفر از رانندگان سرویس مدارس کارگاه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۴۸۰۵

برای ۱۲ هزار نفر از رانندگان سرویس مدارس کارگاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد مسلم تیموری گفت: کارگاه آموزش قوانین رانندگی برای ۱۲۰۰۰ نفر از رانندگان سرویس مدارس شهر تهران روز چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی واقع در خیابان سئول برگزار شد.

رییس اداره طرح های پلیس راهور فاتب ادامه داد: فرمانده انتظامی تهران بزرگ سردار حسین رحیمی در این کارگاه آموزشی حضور یافت و با اشاره به اهمیت آموزش از نگاه قرآن و اسلام و رهبری پرداخته و رانندگان سرویس مدارس را سفیران فرهنگ ترافیک خوانده و آنها را به رعایت قوانین و همکاری سازنده با پلیس توصیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این همایش سردار مهماندار نیز در سخنانی از اهمیت کار سرویس مدارس و رعایت قوانین و مقررات تاکید کرد و از رانندگان سرویس مدارس به عنوان یک فرهنگ ساز و ترویج کننده فرهنگ ترافیک یاد کرد.

 تیموری افزود : این کارگاه آموزشی امروز ۲۸ شهریور نیز ادامه دارد و پس از برگزاری کارگاه، به شرکت کنندگان در این دوره ،گواهی آموزشی اعطا می شود.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی علاوه بر حضور ارزشمند سردار رحیمی فرمانده محترم انتظامی تهران بزرگ ، سردار مهماندار رییس محترم پلیس راهور فاتب و معاون محترم هماهنگ کننده راهور تهران بزرگ، مدیرعامل تاکسیرانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک راهور ناجا و رئیس پلیس ترافیک شهری و معاونین محترم پلیس راهور تهران بزرگ شرکت داشته و دارند و هر یک از دیدگاه خود به نقش رانندگان سرویس مدارس اشاره خواهند داشت.

شایان ذکر است این کارگاه آموزشی با مشارکت معاونت ترافیکی و معاونت آموزش پلیس راهور فاتب برگزار گردید.

کد خبر 4722978

منبع: مهر

کلیدواژه: سرویس مدارس پلیس فاتب شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش اربعین حسینی محسن حاجی میرزایی سیدابراهیم رئیسی دادگاه محسن هاشمی دستگیری سارق عملیات امداد و نجات آتش نشانی شهر تهران آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت

رییس اداره آموزش و مشارکتهای مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان این‌ که دانش‌آموزان بهترین قشر برای انتقال فرهنگ محیط زیست هستند، گفت: فرهنگ زیست محیطی چالش جدی محیط زیست است . 


الهه کلانتری با اشاره به اینکه شعار امسال روز جهانی زمین پاک مشاركت مردم، ايران در برابر پلاستيك، نجات زمين نامگذاری شده است ، اظهار داشت : آموزشهایی با تاکید بر نگاه ویژه به استفاده از کیسه های پارچهای به جای پلاستیک محور اصلی مدرسین در کارگاهها قرار دارد . 

 وی تصریح کرد: در این کارگاه دوروزه موضوعاتی از قبیل حفاظت از زمین ، حفظ ذخایر منابع طبیعی ،جلوگیری برداشت بی رویه از زمین ، کمک به جلوگیری نابودی گونه های جانوری و گیاهی و بخصوص کاهش و مدیریت تولید زباله های خانگی تاکید شد .

 کلانتری افزود :در این کار گاه دوروزه آقای مهندس همراز کارشناس مسول آموزش و خانم شمشادی مدیر عامل جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست مدرس این دوره آموزشی بودند .

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت