Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:17:51 GMT

شهردار ساری معارفه شد/ سلامت و قانونگرایی اولویت اول

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۴۹۰۸

شهردار ساری معارفه شد/ سلامت و قانونگرایی اولویت اول

به گزارش خبرنگار مهر، آیین معارفه عباس رجبی شهردار ساری پیش ازظهر پنجشنبه با حضور مسئولان بخش های مختلف مازندران در ساری برگزار شد.

عباس رجبی شهردار ساری در مراسم معارفه با اظهار اینکه توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مدیران شهری کشور می تواند راهگشا باشد گفت: ارائه خدمات به مردم و فرهنگسازی در امور و مبارزه با سیستم فساد در شهرداری و همکاری با سایر دستگاه ها را امری مهم برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: استفاده از مدیران جوان در سطح مدیریت شهری مدنظر قرار گیرد تا به کسب اعتماد شهروندی که از رئوس برنامه هایم است دست یابیم.

شهردار ساری، کار را نسخه درمان دردهای ساری بیان کرد و گفت: تلاش همراه با سلامت اولویت ویژه است و این امر برمبنای قانونمندی و قانونگرایی محقق می شود.

وی تحولات اساسی در مدیریت مالی شهرداری، توانمندسازی نیروی انسانی از مهمترین برنامه ها بیان کرد وگفت: سلامت در سایه قانونگرایی و کسب اعتماد شهروندی سرلوحه کارها خواهد بود.

پیش از این مهدی عبوری شهردار ساری بود که اکنون به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی فعالیت دارد.

کد خبر 4722988

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری ساری مراسم تودیع و معارفه ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز هفته دفاع مقدس عاشورا مراسم عزاداری ایلام اربعین 98 گرگان سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واقعیت آتش‌سوزی پایانه شرق/ از بین رفتن جان شهروندان در سایه نبود HSE

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور دویست و بیست نهمین جلسه شورای شهر تهران و با اشاره به حادثه آتش سوزی در پایانه شرق تهران گفت: پنجشنبه هفته گذشته حادثه تلخی در پایانه شرق در دست ساخت رخ داد و متاسفانه در اثر این حادثه ۶ نفر از اتباع افغانستانی و کسانی که برای کار به تهران آمده بودند جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز با سوختگی شدید در بیمارستان بستری است و ظاهراً حال خوبی ندارد.

وی ضمن اشاره به سایر حوادث تلخی که در دوره مدیریت ششم شهری تهران رخ داده است اظهار کرد: حادثه فوت دو کودک در استخر، مجروح شدن کودکان در اثر ترکیدن بالن و حادثه افتادن یک کودک در چاه نتیجه نبود آموزش‌های شهروندی و HSE است.

تشکری هاشمی ضمن عرض تسلیت به خانواده افرادی جان خود را در حادثه آتش سوزی پایانه شرق از دست داده‌اند گفت: تقاضای بنده از شهردار و شهرداری تهران این است که در تبلیغات محیطی به آموزش‌های شهروندی توجه بیشتری داشته باشند و HSE را در تمام پروژه ها رعایت کنند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: متاسفانه کمتر می‌بینیم که شهرداری تهران از ابزارهای لازم و متخصصان برای آموزش‌های شهروندی استفاده کند، باید HSE در پروژه‌های شهری به عنوان بخشی از الزامات مد نظر قرار گیرد و ابزارها و امکانات مورد نظر در کارگاه‌ها برای مبارزه با چنین حوادثی فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • نواخته شدن زنگ تحرک در ۲۲ بوستان پایتخت
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد برگزار می‌شود
  • از بین رفتن جان شهروندان در سایه نبود HSE
  • واقعیت آتش‌سوزی پایانه شرق/ از بین رفتن جان شهروندان در سایه نبود HSE
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه/ ترویج نان سالم یک اولویت باشد