Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:26:49 GMT

شهرهای استان بوشهر به ۴۰ شهر افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۴۹۲۳

شهرهای استان بوشهر به ۴۰ شهر افزایش یافت

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های توسعه پایدار در نقاط شهری و روستایی گفت: در دولت تدبیر و امید تعداد شهرهای استان بوشهر از ۳۷ شهر به ۴۰ شهر افزایش یافته است. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  عسلویه، عبدالکریم گراوند صبح امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و قدردانی از رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس اظهار  داشت: امروز امنیت، آسایش و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران مدیون رشادت‌ها، فداکاری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس و پایداری و استقامت ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک بازگشایی مدارس بر فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای ورود دانش آموزان به کلاس‌های درس تاکید کرد و گفت: مهیا شدن فضای بانشاط در مدارس یکی از ضروریات است که در بازگشایی مدارس همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، خیران و سازمان‌های مردم نهاد امری مهم و ضروری است.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح شهرداری بیدخون در شهرستان عسلویه با حضور معاون وزیر کشور تصریح کرد: معاون عمرانی وزیر کشور نگاه خاصی در ارتقاء روستاها به شهر با در نظر گرفتن شاخص‌های لازم برای ایجاد توسعه پایدار دارد که مورد تقدیر و سپاس است.

گراوند از افزایش تعداد شهرداری‌های استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های توسعه پایدار در نقاط شهری و روستایی مورد توجه ویژه قرار دارد و در این راستا در دولت تدبیر و امید تعداد شهرهای استان بوشهر از 37 شهر به 40 شهر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بیدخون که به شهر تبدیل شده دارای زیرساخت‌های لازم است افزود: بیدخون دارای شاخص‌ها و زیرساخت‌های لازم شهری است بگونه‌ای که این شهر تازه تاسیس با داشتن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مهم شهری احساس می‌شود قدمت آن به اندازه شهرهای نخل‌تقی و عسلویه می‌رسد.

بوشهر| شهرداری بیدخون عسلویه افتتاح می‌شود 100 میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به عمران شهری بوشهر اختصاص یافت 18 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به حساب شهرداری‌های جنوب استان بوشهر واریز شد

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش و پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر، فرماندار و امام جمعه عسلویه در ارتقاء بیدخون به شهر افزود: امید است  مسئولان شهرستان عسلویه  بتوانند با همین شیوه، عشق و علاقه‌ای که در حوزه توسعه و آماده کردن زیرساخت‌ها دارند شاخص‌ها را تداوم دهند و ما هم در حد توان و مقدورات کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: زیرساخت‌های لازم در سه بازارچه چیلات، چنگوله و مهران فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، شهریار عباسی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی اظهار کرد: سال گذشته با دستور استاندار ایلام برای توسعه زیر ساخت‌های بازارچه‌های مرزی استان ۴۲۰ میلیارد ریال تخصیص داده شد.

وی با اشاره به عزم جدی استانداری ایلام برای فعال‌سازی بازارچه‌های مرزی استان، افزود: ۷ تعاونی مرزنشینی در استان با عضویت ۲۲۷۰۰۰ نفر در قالب ۷۴۰۰۰ خانوار فعالیت دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ادامه داد: با تصمیم استاندار ایلام رایزنی‌هایی با طرف عراقی انجام شده تا این بازارچه‌ها پس از سال‌ها به چرخه مبادلات تجاری کشور بازگردند.

عباسی افزود: با پیگیری استاندار ایلام تمامی زیرساخت‌های لازم در سه بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شده تا مرزنشینان از ظرفیت‌های اقتصادی مرزها بهره‌مند شوند.

وی از تهیه طرح توجیهی بازارچه مرزی مهران خبر داد و گفت: امید می‌رود در جلسه هفته آینده کمیسیون اقتصادی دولت با تصویب این طرح گام بلندی در راستای ارتقای وضعیت معیشتی مرزنشینان استان برداشته شود

کد خبر 747689

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • بافت ناکارآمد شهری بوشهر یک‌ هزار و ۸۳۷ هکتار است
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند