Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@08:15:25 GMT

پدر شهیدم باعث افتخار است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۴۹۴۶

پدر شهیدم باعث افتخار است

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، صبح امروز 28 شهریور از ساعت 8.30 صبح در گوشه و کنار میدان کارگر تا چهار راه بیهق شهرستان سبزوار که مسیر تشییع پیکر شهید سیدمصطفی محبی پارسا بود، برخی ماموران انتظامی و نیروهای نظامی ایستاده بودند تا مراسم آغاز شود.

محمدحسین حیدری از اساتید دانشگاه علمی و کاربردی سبزوار در کنار مسجد جامع شهر مشاهده می‌شود که در انتظار آغاز مراسم است، وی با بیان اینکه شهید محبی پارسا از شاگردان وی بوده و در این دانشگاه در رشته حسابداری در سال جاری فارغ‌التحصیل شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار  ایکنا گفت: وی از دانشجویان کوشا موفق و خوش اخلاق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تشییع پیکر شهید با کمی تاخیر با ورود پیکر شهید سید مصطفی محبی پارسا که در درگیری با اشرار مسلح 26 شهریور ماه در سیستان بلوچستان به شهادت رسیده است، آغاز می‌شود.

بعد از قرار گرفتن پیکر شهید بر روی دستان همکاران نظامی‌اش، نظامیان حاضر در میدان به شهید ادای نظامی ‌می‌کنند و پیکر شهید به مسجد جامع شهر منتقل می‌شود.

در ادامه این مراسم که با عزاداری همراه بود در حالی که مادر شهید و برادرانش بی قراری و بی تابی زیادی داشتند و برخی از آن‌ها در حال گریه و شیون بودند، بر پیکر شهید به همراه حاضران در مسجد نماز میت توسط حجت الاسلام غلامرضا مغیسه، امام جمعه سبزوار اقامه شد.

بعد از اقامه نماز یسنا فرزند خردسال شهید محبی پارسا به قرائت سوره توحید از قرآن کریم پرداخت و در ادامه و در میان بغض و شیون حاضران بیان کرد: من به پدر شهیدم افتخار می‌کنم.

در این مراسم فرماندار سبزوار، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین جمعی از مسئولان شهرستان سبزوار و برخی از نمایندگان مجلس حاضر بودند در ادامه پیکر شهید محبی پارسا بر دستان مردم شهید پرور سبزوار تا میدان کارگر تشییع شد و در ادامه به زادگاهش روستای کسکن از توابع سبزوار منتقل شد تا در جوار شهدای این روستا و در کنار پدر گرامیشان که در سال 87 فوت کرده است، به خاک سپرده شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی شهرستان ها سبزوار تشییع پیکر شهید شهید انتظامی شهید تلاوت قرآن قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار گفت: بخش های درمانی این بیمارستان در سالیان اخیر بهسازی شده بود اما تعویض نشدن در پنجره های آهنی و قدیمی بخش های جراحی عمومی و جراحی ارتوپدی، منجر به ناخرسندی مصدومان و همکارانی بود که در این مرکز به خدمت مشغول بودند.

  سیدمحمد میری امروز در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال بازدید خیر نیک اندیش حوزه سلامت حاج حسن سعادت منش از این بیمارستان، وی همه هزینه اصلاح و تعویض در و پنجره های فرسوده بیمارستان را پذیرفت و با اختصاص یک میلیارد ریال به این امر خداپسندانه، تمام در و پنجره های این مرکز تعویض و یا به صورت استاندارد اصلاح شد.   بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار با قدمتی بیش از نیم قرن با ۱۲۰ تخت بستری، علاوه بر ارائه خدمات بخش سوانح و تصادفات، خدمات درمانی مختلفی را به بیماران ارائه می دهد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی و ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌ های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد خدمات بهداشتی و درمانی می‌ دهد.   سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • ۲۰۰ روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه با ۳۴۱۸۳ شهید
  • روز ۲۰۱ طوفان‌الاقصی| کشف ۵۱ پیکر دیگر در خان یونس
  • کشف پیکر ۵۱ شهید دیگر در خان یونس
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • فیلم| کشف پیکر ۳۵ شهید دیگر در محوطهٔ بیمارستان الناصر خان‌یونس
  • افزایش پیکرهای کشف شده در گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش پیکرهای کشف شده در گور جمعی بیمارستان ناصر به ۳۱۰ پیکر
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد