Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@16:55:17 GMT

اعزام ۹۰ نفر از بسیجیان صومعه‌سرا به مشهد مقدس

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۴۹۸۰

اعزام ۹۰ نفر از بسیجیان صومعه‌سرا به مشهد مقدس

حسینی گفت: ۹۰ نفر از بسیجیان شهرستان صومعه‌سرا همراه با خانواده به مشهد مقدس اعزام شدند.

«سیدحسن حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: 90 نفر از بسیجیان شهرستان صومعه‌سرا به صورت خانوادگی در قالب 2 دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: اعزام این بسیجیان به پابوسی علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) به همت حوزه بسیج اداری کارگری، اصناف شهرستان و پایگاه بسیج ثارالله حوزه شهری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: این سفرهای زیارتی باعث افزایش روحیه معنوی، ایجاد همدلی، تقویت اعتقادات دینی و ولایتمداری در بین اقشار مختلف جامعه ازجمله بسیجیان می‌شود.

 

حسینی با بیان اینکه این سفر 6 روزه است، تصریح کرد: امام رضا(ع) فرموده‌اند: «هر کس به زیارت من بیاید من در سه جا به دیدن او می‌روم، هنگامی که کتاب‌ها(نامه اعمال) به دست‌های راست و چپ داده می‌شود، در وقت نهادن اعمال در میزان در هنگام عبور از صراط».

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: همچنین در روایات آمده است شخصی که به زیارت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) مشرف می‌شود و فقط تنها یک شب از سفر خود را در جوار مضجع شریف آن حضرت بیتوته کند خداوند ثواب هفتاد هزار حج مقبول را به وی تفضل می‌کند.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم اربعین حسینی مسجد طراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد عزاداری محرم شیراز فعالیت های مسجدی محرم کانون های مساجد اعزام به مشهد اعزام بسیجیان به مشهد مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجزخوانی بسیجیان در رژه روز ارتش کرمانشاه

دریافت 92 MB کد خبر 6081062

دیگر خبرها

  • رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا
  • درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • قبرستان بقیع در سطح بین‌المللی معرفی شود
  • دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • آجیل فروشی‌های معتبر و قدیمی شهر مشهد کدامند؟
  • رجزخوانی بسیجیان در رژه روز ارتش کرمانشاه
  • نمایش اقتدار نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار