Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@22:14:34 GMT

برقی سازی مسیر ریلی شمال تسریع شود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۵۰۰۳

برقی سازی مسیر ریلی شمال تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف گران پاشا پیش ازظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه آهن شمال اظهار داشت: امیدواریم با حمایت راه آهن بتوانیم برقی سازی مسیر راه آهن شمال را به سرانجام برسانیم زیرا میزان حمل و بار در این مسیر در حال حاضر ۲.۵ میلیون تن است که باید به ۷.۵ میلیون تن برسد.

وی افزود: بازسازی ایستگاه های مسیر شمال از جمله ساری و قائمشهر انجام شده است ولی پاسخگوی نیازها نیست و ظرفیت کمی دارد و امیدواریم برای بازسازی این ایستگاه ها اقدام لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گران پاشا با اشاره به سیل اخیر در شمال عنوان کرد: سیل سبب بروز مشکلاتی در حوزه راه آهن شده است و با تلاش همکاران، خط ریلی در مدت سه روز بازگشایی و برای تردد آماده شده است.

در این مراسم خدایار طالبی به عنوان مدیرکل راه آهن شمال معرفی شد.

کد خبر 4723001

منبع: مهر

کلیدواژه: راه آهن مراسم تودیع و معارفه ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز هفته دفاع مقدس عاشورا مراسم عزاداری ایلام اربعین 98 گرگان سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبوس‌های برقی حمل‌ونقل شهری را متحول می‌کند

وزیر کشور با اشاره به راه‌اندازی خط تولید اتوبوس‌های برقی در کشور گفت: راه‌اندازی اتوبوس‌های برقی تحولی مهم در حمل‌ونقل شهری کشور است که در دست اجرا قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، احمد وحیدی ظهر امروز _سه شنبه بیست و هشتم فروردین_ در حاشیه آئین رونمایی از اتوبوس‌های برقی شهر کرج به خبرنگاران اظهار کرد: کلان‌شهر کرج اولین شهر کشور است که از مزایای اتوبوس‌های برقی بهره‌مند می‌شود.

وی افزود: تلاش‌ها بر این است تا با اختصاص یارانه و کمک شرکت سازنده بتوان از مزایای اتوبوس‌های برقی در شهرهای پرجمعیت کشور استفاده کرد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: اکنون بین ۵۰ تا ۶۰ درصد قطعات اتوبوس‌ها ساخت داخل کشور است و تلاش‌ها برای بومی‌سازی کامل این اتوبوس‌ها ادامه دارد.

وحیدی با قدردانی از استاندار البرز، شورا و شهرداری کرج به دلیل سرعت‌بخشی به پروژه برقی‌سازی اتوبوس‌ها تصریح کرد: زیرساخت‌های مورد نیاز این اتوبوس‌ها در کرج در حال تأمین و تکمیل است.

وی عنوان کرد: در کنار برقی‌سازی اتوبوس‌ها، پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها نیز در دست اقدام قرار گرفته است تا بتوانیم آلودگی زیست‌محیطی شهرها را کاهش دهیم.

وزیر کشور با اشاره به اهتمام دولت و مدیریت شهری کرج برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی البرز از جمله آزاد راه شهید سلیمانی کرج، گفت: عملیات تکمیل این پروژه با سرعت در حال انجام است.

وحیدی افزود: با تکمیل آزادراه شهید سلیمانی بخش زیادی از ترافیک کلان‌شهر کرج و استان البرز، روان‌سازی خواهد شد.

کد خبر 745169

دیگر خبرها

  • هیچ گونه خللی در سیر روان قطارهای باری و مسافری نداشتیم/ تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
  • ایهود باراک: نتانیاهو تحت فشار برخی از وزرای خود در مسیر تسریع ظهور حضرت مسیح حرکت می کند
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفته است
  • ورود اولین سری اتوبوس های برقی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور؛ ایستگاه اول کرج
  • اتوبوس‌های برقی حمل‌ونقل شهری را متحول می‌کند
  • دورخوردگی از نوع ایرانی!
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز
  • کریدور BTK در ایستگاه پایانی تکمیل
  • راه اندازی سامانه راهنمای مسافرین ناشنوا در ایستگاه های راه آهن اسکاتلند
  • تبریز-آذربایجان، مرکز هاب لجستیکی منطقه