Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@16:40:16 GMT

شهرداری تهران: عزل پیمانکار خاطی در موضوع نام شهدا

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۵۰۶۴

شهرداری تهران: عزل پیمانکار خاطی در موضوع نام شهدا

براساس اعلام شهرداری تهران به دنبال بخشنامه جدید پیروز حناچی مقرر شده است پیمانکاران خاطی در موضوع نام شهدا روی تابلو‌های معابر پایتخت پس از شناسایی و وصول گزارش‌های لازم و اثبات تخلف، عزل شوند.

به گزارش ایرنا، مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران روز پنجشنبه اعلام کرد: نباید سهو و بی‌دقتی ماموران خاطی باعث ایجاد نگرانی برای شهروندان در مساله ملی و دینی اعتلای نام و یاد شهدای گرانقدر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامحسین محمدی در توئیتر نوشت: شهردار تهران در بخشنامه‌ای بار دیگر بر حفظ و اعتلای نام شهدای گرانقدر در نامگذاری‌ها و رفع اشکالات احتمالی در تابلو‌های نصب شده در اماکن و معابر تاکید کرد؛ همانطور که پیش از گفتیم این کمترین دین ما به ایثار شهدای والامقام است.

به گزارش ایرنا موضوع عنوان شهدا در تابلو معابر شهر تهران از چندی پیش خبرساز بوده و شهرداری تهران فراخوان عمومی داده تا شهروندان در صورت مشاهده تابلو‌هایی که نام شهدا مخدوش شده را از طریق سامانه ۱۳۷ گزارش کنند.

مسئولان شهری به دنبال بررسی‌ها اعلام کرده‌اند تنها تعداد بسیار محدودی از تابلو‌ها بوده که در برخی مناطق عنوان شهید آن‌ها یا در نتیجه آفتاب‌دیدگی و دیگر عوامل پاک شده یا به علت سهل‌انگاری پیمانکار در سال‌های گذشته حذف و بررسی‌ها برای ترمیم آن‌ها شروع شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شهرداری تهران پیمانکاران اسم شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.
در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.
هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب