Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@19:53:30 GMT

ایران در زمینه جنگ الکترونیک قوی‌تر از گذشته خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۵۱۷۳

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ  خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، با اشاره به افتتاح دانشکده مهندسی جنگ الکترونیک در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری گفت: نیروهای مسلح به ویژه نیروی هوایی ارتش به دنبال توسعه فعالیت‌های خود در همه زمینه‌ها بخصوص موضوعات آموزشی و کیفی است و در همین رابطه می‌خواهیم دانشجویان با کیفیت ، متخصص و با دانش‌ آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که دانشکده جنگال اهمیت بسیاری دارد، توضیح داد: این روزها بحث جنگ الکترونیک خیلی مهم است و روز به روز در حال پیشرفت و توسعه می‌باشد. ما نمی‌خواهیم از دنیا عقب بمانیم و می‌خواهیم در لبه دانش این حوزه حرکت کنیم. بر همین اساس دانشکده جنگال در دانشگاه شهید ستاری تاسیس شد که به آزمایشگاه‌های بسیار خوب و تجهیزات پیشرفته مجهز است.

وی با ابراز امیدواری از ارائه خدمات خوب آموزشی در سطح ارتش به همه نیروها گفت: قرار است در این دانشکده کلیه دانشجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران آموزش داده شوند، در صدد هستیم با سایر سازمانها مثل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه‌های بیرون و شرکت‌های دانش بنیان ارتباطمان را توسعه دهیم تا بتوانیم تجهیزات پیشرفته‌تر و تاکتیک‌های بسیار موثرتر در راستای هم‌افزایی نسبت به همدیگر داشته باشیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در این دانشکده ۷۰ درصد آموزش‌ها عملی، و ۳۰ درصد تئوری است. کارگاه‌ها و مراکز آموزشی و میدان‌های رزم و تجهیزات پیچیده‌ای داریم. شرایطی فراهم شده تا بیشتر در بعد عملی و مهارت افزایی حرکت کنیم. رویکردمان همین است و سرفصل‌ها هم بر همین اساس شکل گرفته است، ضمن این‌که در این دانشکده از اساتید خوب فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی و متخصص در میدان عمل استفاده می‌شود که کاملا به موضوع اشراف دارند.

وی در مورد ابعاد جنگ الکترونیک نیز گفت: جنگ الکترونیک بسیار وسیع و در ابعاد هوا، زمین، دریا و به ویژه در ریز پرنده‌هاست. بسیار مهم است که بتوانیم در حوزه آفند عملکرد موفقیت آمیز داشته باشیم و در حوزه پدافند با سامانه‌های جنگ الکترونیک دشمن مقابله کنیم، موضوعی که ما را بر آن داشت تا دانشکده‌ای در این راستا افتتاح کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امیر نصیرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی باشگاه‌های خاورمیانه در رده‌های مختلف سنی ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت با حضور ۲۰۰۰ ورزشکار در شارجه امارات برگزار شد.

در این مسابقات ۵۰ باشگاه از کشور‌های قزاقستان، ترکیه، امارات، فیلیپین، قطر، بحرین، مصر، ایران، مالزی و باشگاه‌های اروپایی مقیم در امارات شرکت کردند.

دو باشگاه دراگون‌بوت کشورمان در بخش بانوان (تیم سکان تهران) با ۲۲ ورزشکار و در بخش آقایان (ملوان نداجا) با ۲۳ ورزشکار به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

قایقرانان تیم ملوان نیروی دریایی ارتش موفق به کسب طلای آزاد و زیر ۲۴ سال در رشته ۲۰۰ متر و نقره آزاد در رشته ۵۰۰ متر شدند.

به این ترتیب پرونده تیم دراگون بوت ملوان با ۲ طلا و یک نقره در رقابت‌های جام باشگاه‌های خاورمیانه بسته شد.

دختران تیم سکان تهران در مرحله نهایی مسابقه به مصاف رقیبانی از ابو دبی جت، گلادیاتور، دراگون فایر، دبی بارا کدز و آتلانتیر رفتند و با قرار گرفتن در جایگاه نخست مدال طلای ۵۰۰ متر آزاد را از چنگ رقبا در آوردند.

تیم دراگون بوت سکان تهران در جام باشگاه‌های خاورمیانه با طلای زیر ۲۴ سال دختران و طلای ۵۰۰ متر آزاد به کار خود در رقابت‌های امارات پایان داد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • گامی برای توسعه روابط پرمنفعت تهران و اسلام آباد
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل
  • تقویت دفاع هوایی در دستورکار آلمان
  • تامین و توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان کردستان
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت