Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:47:39 GMT

بیانیه گام دوم نشان اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۵۱۸۴

بیانیه گام دوم نشان اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش ایرنا، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» روز پنجشنبه در اجلاسیه امیران و ۱۴۰۰ شهید ارتش استان مرکزی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب زمانی توسط رهبر فرزانه به مردم اعلام شد که دشمن درصدد بود دستاوردهای ۴۰ ساله نظام اسلامی را کم اهمیت جلوه دهد.
وی ادامه داد: مفهوم محوری در بیانیه گام دوم انقلاب اقتدار، خودباوری، استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: بزرگداشت دفاع مقدس با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان کشور با رشادت و ایثارگری‌ شهدا و رزمندگان در این دوران برگزار می‌شود و فرهنگ ایثار و شهادت باید همواره برجسته شود.
امیر دریادار سیاری افزود: خمیرمایه  و فلسفه فرهنگ ایثار و شهادت برخاسته از قیام عاشورایی است و آموزه‌های ارزشمندی را در خود دارد.
وی  بیان کرد: ارزش زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و همه مردم و مسئولان در این مهم باید کوشا باشند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی افزود: دشمنان ایران اسلامی با دسیسه به دنبال تغییر سبک زندگی مردم و فراموشی یاد و خاطره شهیدان در جامعه هستند و می‌خواهند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه از بین ببرند.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: مسئولان و مردم با برگزاری یادواره شهدا اجازه تحقق این توطئه شوم را به دشمن نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری اجلاسیه‌ها انجام عملیات در جبهه نرم علیه دشمنانی است که ارزش ها و ایثارگری‌های جامعه را نشانه گرفته‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برگزاری این اجلاسیه‌ها به دشمنان اسلام و قرآن نشان می‌دهد ملت ایران اسلامی همانند دوران دفاع مقدس در جنگ نرم دشمنان با قدرت از آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب با انجام توطئه‌های مختلف از جمله انجام اختلاف‌های قومیتی کوشیده‌اند به کشور ضربه بزنند اما با هوشیاری و حضور مردم در صحنه ناکام هستند.

وی ایجاد موج ترور در کشور را از دیگر توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی در ۴۰ سال اخیر دانست و افزود: دشمن باید بداند که بیش از ۱۷ هزار شهید ترور مردم را در ادامه راه  انقلاب اسلامی مصمم‌تر کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دشمنان اسلام و قرآن با هدف جلوگیری از پیشرفت و شکست انقلاب اسلامی انواع تجهیزات نظامی از جمله تانک، هواپیما و انواع موشک‌های زمین به زمین و زمین به دریا را در اختیار صدام قرار دادند و در مقابل با تحریم ملت ایران از فروش سیم خاردار به کشور خودداری کردند.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: به برکت راهبری داهیانه امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب و خون شهدا جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌ها و توطئه دشمنان  هر روز اقتدار علمی و نظامی کشور بیشتر می‌شود.

وی گفت: مردمی کردن جنگ و تبدیل جنگ به دفاع مقدس توسط امام خمینی (ره) موجب شد همگان به صحنه آمده و با ایثارگری در برابر هجمه دشمنان ایستادگی کنند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دفاع از اسلام و انقلاب در برابر دشمن تا دندان مسلح توسط مردم و جوانان، حفظ انقلاب پس از ۴۰ سال توطئه دشمنان دستاورد بزرگی است و درگام دوم انقلاب همه باید برای اعتلای کشور پای کار باشند.

امیر دریادار سیاری گفت: در طول ۲۰۰ سال گذشته هرکجا جنگی رخ داده است قسمتی از کشور جدا شده و تنها جنگی که اتفاق افتاد و ذره ای از خاک و آب کشور به بیگانه داده نشد دوران دفاع مقدس بود.

وی  افزود: ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها ی ظالمانه به قدرت نظامی تبدیل شده و از توانمندی بالایی در ساخت تجهیزات دفاعی برخوردار است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران توانمندی نیروهای مسلح، اتحاد و همدلی و حمایت قاطع ملت ایران از ولایت فقیه را از جمله داشته های مهم در برابر بدخواهان دانست و افزود: تمامی این دستاوردها به فرموده امام راحل(ره) به برکت خون شهدا در کشور ایجاد شده است.

استاندار مرکزی نیز در پیامی  به این اجلاسیه ارتش جمهوری اسلامی ایران را ظرفیت دفاعی مهم کشور عنوان کرده که در دوران انقلاب و دفاع مقدس همواره کنار مردم بوده است.

سید«علی آقازاده» افزود: رژیم بعثی عراق زمانی در دوران جنگ تحمیلی با حمایت ۴۰ کشور به جمهوری اسلامی ایران حمله کرد و رتش جمهوری اسلامی ایران با غیرت و شجاعت در کنار سپاه پاسداران و مردم مقابل متجاوزان ایستاد و با تمام توان از انقلاب و کشور دفاع کرد.

پیام فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این اجلاسیه توسط امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی قرائت شد.

در این اجلاسیه از تمثال امام خمینی(ره)، تمبر اجلاسیه امیران و ۱۴۰۰ شهید ارتش  استان مرکزی و ۲ کتاب با عناوین بازمانده(شرح حال آزادگان) و رمان شما اینجا چکار می کنید رونمایی شد.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۱۹۵۵/۶۰۱۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی شهدا ارتش جمهوری اسلامی ایران همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است

اکبر محمدی در دیدار با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: با نگاهی به تاریخ انقلاب در می‌یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان افزود: ایران اسلامی همواره برای دستیابی به استقلال ناگزیر به تقویت بنیه دفاعی و نظامی است که این راهبرد باید به صورت مدون پیگیری و مد نظر قرار گیرد.

محمدی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان این مرز و بوم باردیگر ثابت کرد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان نیز در این دیدار گفت: آمادگی، دانش بروز، بهره گیری از نیرو‌های مخلص و انقلابی و حرکت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر انقلاب از مهمترین ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر رحمت پور افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان در تمامی مقاطع و شرایط آماده است علاوه بر دفاع از خاک ایران اسلامی حافظ جان و مال و ناموس مردمان این سرزمین باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • منصوری: سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» هم‌افزایی نشان دادند