Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@03:12:47 GMT

هیئت بزرگ اقتصادی مازندران روانه ولگاگراد روسیه می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۵۲۶۰

هیئت بزرگ اقتصادی مازندران روانه ولگاگراد روسیه می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور در جلسه هماهنگی اعزام هیئت اقتصادی مازندران به ولگاگراد روسیه اظهار داشت: هیئت عالرتبه و بزرگ اقتصادی استان به سرپرستی استاندار  مازندران به دعوت جناب آقای بوچاروف استاندار استان ولگاگراد روسیه به آن استان سفر خواهد کرد.

وی افزود: افتتاح نخستین سرای تجاری مازندران در خارج از کشور، ملاقات با استاندار و سایر مقامات استان ولگاگراد، بازدید از پروژه های مشترک، ملاقات با فعالان اقتصادی دو استان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.از جمله مهمترین برنامه های سفر هیئت اقتصادی استان خواهد بود.

این هیئت هفته اول مهرماه سالجاری به روسیه اعزام می شود.

کد خبر 4723028

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن خیریانپور ولگاگراد استانداری مازندران ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز هفته دفاع مقدس عاشورا مراسم عزاداری اربعین 98 ایلام گرگان استانداری سمنان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران در شرایطی فردا مقابل تراکتور قرار می‌گیرد و رقابت حساسی را در راه بقا در لیگ برتر برگزار می‌کند که محمود قائدرحمتی، ستاره خط میانی خود را در اختیار ندارد و نمی‌تواند از این بازیکن بهره ببرد.

محمود قائدرحمتی که در لیگ بیستم هم برای نساجی مازندران به میدان می‌رفت و اکنون هم در این تیم عضویت دارد، در مسابقه برگشت آن فصل، توانست دروازه تراکتور را با شوت محکم از زاویه بسته باز کند، اما فردا این فرصت را ندارد.

هافبک بلند قامت نساجی مازندران که در هفته‌های گذشته شرایط خوبی داشت، در اوایل دیدار مقابل سپاهان به دلیل آسیب دیدگی مصدوم و تعویض شد تا بازی حساس برابر تراکتور را هم از دست بدهد.

البته مصدومیت قائدرحمتی فقط در دیدار مقابل تراکتور خواهد بود و این بازیکن در دیدار هفته آینده لیگ برتر برابر ملوان انزلی دوباره به میادین برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • شالیکاری در مازندران مکانیزه شود
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • تغییر استاندار مازندران شایعه است/ حسینی پور می ماند
  • اعزام زائران حج تمتع مازندران در قالب ۳۲ کاروان
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان
  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار