Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@07:17:56 GMT

جهش قیمت نفت قابل انتظار بود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۵۲۶۲

جهش قیمت نفت قابل انتظار بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، الکساندر نواک اعلام کرد که جهش قیمت نفت قابل انتظار بوده، زیرا قیمت‌ها باید خطرها را پس از حمله به زیرساخت‌های نفتی عربستان بازتاب دهد.

وی گفت: همه انتظار داشتند قیمت‌ها تا حدی افزایش یابد، زیرا قیمت ابهام‌ها و تهدیدهای را در بر دارد؛ باور دارم بازار بر اساس داده‌هایی که از عربستان بیرون می‌آیند، به شرایط واکنش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر انرژی روسیه همچنین اعلام کرد هنوز فرصت نکرده با عبدالعزیز بن‌سلمان، وزیر انرژی عربستان، گفت‌وگو داشته باشد.

نواک گفت: می‌توانیم (بعدا) صحبت کنیم. کارشناسان ما در تماس هستند.

وی پیش از این گفته بود که ذخیره‌سازی نفت به اندازه کافی برای جایگزینی کاهش تولید نفت عربستان وجود دارد.

کد خبر 4722985

منبع: مهر

کلیدواژه: الکساندر نواک وزارت انرژی روسیه قیمت نفت قیمت دلار بانک مرکزی ایران آرامکو بورس قیمت نفت بازار سهام جنگ تجاری صادرات غیرنفتی دلار ایالات متحده آمریکا پهباد قیمت یورو وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است

نواک جوکوویچ و تام بریدی آینده ستاره انگلیسی رئال مادرید را بسیار روشن می‌دانند.

طرفداری | تام بریدی و نواک جوکوویچ تحت تاثیر ستاره در حال ظهور دنیای فوتبال، جود بلینگام قرار گرفته است.

تام بریدی، ستاره افسانه‌ای لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL)، از تماشای عملکرد جود بلینگام در ترکیب رئال مادرید به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است. بلینگام به یکی از ارکان اصلی رئال مادرید و تیم ملی انگلیس تبدیل شده و بریدی شاهد عملکرد عالی او در ال‌کلاسیکو مقابل بارسلونا بود، جایی که ستاره جوان انگلیسی با گل پیروزی‌بخش خود نقشی کلیدی در پیروزی رئال مادرید ایفا کرد. تام بریدی در گفتگو با ESPN در مورد استعداد و توانایی‌های بلینگام گفته است.

زمانی که او از دورتموند به رئال مادرید آمد، با هم صحبت کردیم. من واقعاً از بلوغ، پختگی و استعداد او بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم و شگفت‌زده شده‌ام، هرچند که البته همه این را می‌بینند. جود به خاطر چیزی که در ذهنش و چیزی که واقعاً روی آن تمرکز دارد، آینده درخشانی در پیش‌رو دارد.

بریدی تنها چهره ورزشی مشهوری نیست که از بلینگام تمجید می‌کند. نواک جوکوویچ، ستاره تنیس جهان که رکورد بیشترین عناوین گرند اسلم در تاریخ تنیس مردان را به خود اختصاص داده است، در مراسم جوایز لوریوس در دنیای ورزش گفت:

آنچه مرا تحت تاثیر قرار داد این بود که او همیشه در تلاش بود تا این حرکات را انجام دهد و توپ‌های مناسبی به او نمی‌رسید و کمی ناامید می‌شد، اما بعد منتظر فرصت مناسب می‌ماند. او جدی، حرفه‌ای، متعهد، صبور بود و ایمان داشت که فرصت مناسب درنهایت فرا می‌رسد. در زمان مناسب هم این موقعیت فرا رسید و او سرنوشت بازی را تعیین کرد. جود فقط 20 سال دارد، پس این ویژگی یک قهرمان بزرگ است.

بیشتر بخوانید:

رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد  

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • دغدغه بی ثباتی قیمت‌ها به ایستگاه سوئیس رسید
  • پایان انتظار ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند