Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا آشناگر که برای سفری ۲ روزه به شاهرود آمده بود ، پنجشنبه هدف سفرهای استانی  را شناخت بیشتر ، مطالعه میدانی و آشنایی با مسایل و مشکلات شهرستان ها ، بخش ها و روستاها خواند و افزود:برقراری ارتباط صمیمانه با مردم و شنیدن حرف های آنان و موثرین بخش ها و روستاها  برای توسعه شهرستان‌ها ضروری است.

آشناگر در جمع خبرنگاران با بیان این که اعضای شوراهای اسلامی و موثران شهرستان هم با محدودیت ها و مشکلات دولت در گسترش خدمات آشنا شدند،اظهار داشت: پس از بازدید آبشار و سد مجن مقرر گردید طرح جامع گردشگری برای  شهر ، مجموعه باغ ها و آبشار انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نشست روز گذشته با اعضای شورای شهر مجن ، تصریح کرد: در باره وضعیت شهر بویژه بافت قدیمی با توجه به پلکانی بودن این شهر تصمیماتی برای گسترش گردشگری گرفته شد.

استاندار سمنان روز چهارشنبه از روستای قلعه نو خرقان هم بازدید کرده و با خانواده سه شهید میرکریمی دیدار نمود.

 آشناگر وجود مقبره شیخ ابوالحسن خرقانی و بایزیدبسطامی را ظرفیت بسیار خوبی دانست و تاکید کرد: از وجود این ۲ آرامگاه برای جذب گردشگر و تقریب مذاهب می توان استفاده کرد که لازمه آن برنامه ریزی درست برای استفاده از این ثروت های معنوی است.

 وی شهر کلاته خیج را دارای مردمی فعال خواند و افزود: این شهر به یک کارگاه تبدیل شده که در بخش اشتغال موفق بوده و باید الگوی دیگر شهرها قرار گیرد.

استاندار سمنان نشست امروز در شهر بسطام با اعضای شورای شهر را مفید خواند و تصریح کرد: در این نشست مسایل و مشکلات شهر و بخش بررسی شد و تصمیماتی گرفته شد.

وی با بیان اینکه این گونه ارتباطات در سطح استان دنبال خواهد شد ، ادامه داد: معاونان استانداری و کارگروه های زیر مجموعه آنان هم در سفرهای آینده در همه نقاط استان برای بررسی و رفع مشکلات مردم حضور پیدا خواهند کرد.

در نشست اعضای شورای اسلامی شهر بسطام ، احداث آتش نشانی در روستای ابر، احداث تقاطع سه راهی مجن، ایجاد کارخانه های صنایع تبدیلی ، تکمیل سالن بحران ، ساخت آرامگاه بایزید بسطامی و بررسی موانع شهر شدن روستاهای گلستان، قلعه نو و میقان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

۱۰۲۳/۶۱۶۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود استانداری سمنان بافت های فرسوده بسطام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه

احد جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مقرر شد از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه، چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوای دیگر در استان راه‌اندازی شود، اظهار کرد: مجموع اعتباراتی که برای این ایستگاه‌ها در نظر گرفته شده حدود ۴۰ میلیارد ریال بود که تاکنون تنها ۱۵ میلیارد ریال آن را دریافت کرده‌ایم.

وی افزود: با این اعتبارات کار جانمایی دو ایستگاه در گیلانغرب و صحنه انجام شده است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه مکان دو ایستگاه دیگری که قرار است راه‌اندازی شود را شهرهای سنقر و روانسر اعلام کرد و یادآور شد: به محض تأمین اعتبار، کار جانمایی دو ایستگاه دیگر و خریداری تجهیزات برای ایستگاه‌ها انجام خواهد شد، اما قطعاً راه‌اندازی این ایستگاه‌ها به بیش از این ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که باید از منابع دیگری تأمین شود.

جلیلیان ابراز امیدواری کرد، بتوان در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان، منابع مالی لازم برای راه‌اندازی این ایستگاه‌ها دریافت کرد.

وی تعداد کنونی ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای موجود در سطح استان را ۹ ایستگاه شامل چهار ایستگاه در شهر کرمانشاه و پنج ایستگاه در قصرشیرین، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، پاوه و کنگاور اعلام کرد و گفت: اخیراً ایستگاه سنجش کیفی هوای پالایشگاه کرمانشاه را بروزرسانی کردیم.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه معتقد است، با راه‌اندازی چهار ایستگاه جدید شامل دو ایستگاه در شرق و ایستگاه‌هایی در غرب و شمال غرب استان، پوشش مناسبی از لحاظ ایستگاه‌ها به منظور بررسی وضعیت کیفیت هوای استان خواهیم داشت.

به گفته جلیلیان، هوای استان کرمانشاه طی سال گذشته در مجموع ۴۳ روز در شرایط غیراستاندارد بوده که ریزگردها عامل اصلی افت کیفیت هوا در استان محسوب می‌شوند.

کد خبر 6087999

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه
  • قدیمی‌ترین نقشه بازترسیم شده بافت تاریخی شیراز رونمایی شد
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است