Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خاطر شرایط دشوار و پیچیده‌ای که در صحنه داخلی رژیم روبرو است، سفر خود به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل را لغو کرده است. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌کانال سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل سفر خود به نیویورک برای ایراد سخنرانی در نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل را بر خلاف رویه معمول هر سال لغو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«باراک راوید» تحلیلگر سیاسی صهیونیست در گزارش خود در این شبکه اسرائیلی گفته است سفر نتانیاهو به نیویرک به مثابه سفر پیروزی بزرگی بر او بود و طرحش این بود که با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دیدار کند و برای اسرائیلی‌ها هم سخنرانی کند،ولی این امر هرگز اتفاق نخواهد  افتاد، زیرا نتانیاهو در حقیقت در انتخابات پیروز نشده، بلکه شکست خورده است و سفر به نیویورک برای دیدار با ترامپ و سخنرانی در سازمان ملل و دیدار با رهبران جهان در این شرایط مسئله عجیبی به نظر می‌رسد، به همین سبب نتانیاهو با لغو این سفر کار مناسبی انجام داده است، مسئله دوم این است که نتانیاهو آن طور که به نظر می‌رسد از این وحشت دارد که اگر در اسرائیل(اراضی اشغالی 1948) حضور نداشته باشد،‌احتمال اینکه تحولات سیاسی رخ دهد که نتواند آن را مهار کند، وجود دارد.

«دانا وایس» تحلیلگر کانال دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گفته است لغو سفر نتانیاهو به نیویورک برای شرکت در نشست سازمان ملل، نشان می‌دهد که وضعیت سیاسی‌اش، پیچیده است. نتانیاهو شامگاه شنبه گذشته از پیمان دفاعی تاریخی با ایالات متحده سخن گفت، ترامپ از نتانیاهو برای دیدار و گفت‌وگو درباره این مسئله در هفته آینده دعوت کرده بود و در عمل هم تاریخ این دیدار، روز چهارشنبه آتی در نیویورک مشخص شده بود، ولی با وجود این مسئله، نتانیاهو دیدار با ترامپ و حضور سالیانه در سازمان ملل را لغو کرد.

کدام مقام ارشد عرب درخواست نتانیاهو برای دیدار مستقیم را رد کرد؟کابوس بی‌پایان سردمداران رژیم اسرائیل؛ آیا غزه به عمر سیاسی نتانیاهو پایان خواهد داد؟

بر اساس این گزارش،‌این تحلیلگر صهیونیست افزود نتانیاهو از سال 2010 میلادی فرصت حضور در جمع برای ایراد سخنرانی به زبان انگلیسی(در سازمان ملل) را از دست نداده و لغو این سفر در سال جاری نشان می‌دهد که نتانیاهو، وضعیت دشواری دارد و هر چند برخی او را به سمت رفتن به نیویورک سوق داده بودند، ولی با این حال، نتانیاهو این سفر را لغو کرد ذلک ألغى هذه الزیارة.

اعتراف یک عضو لیکود به اشتباهات فراوان در انتخابات کنست

این در حالی است که «میکی زوهار» از اعضای حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو در کنست رژیم صهیونیستی گفته است ما اشتباهات فراوانی در این کمپین انتخاباتی داشتیم، از مسئله جنوب تا قانون دوربین‌ها که سبب شد ما هواداران اتیوپیایی را از دست بدهیم و در مجموع تبلیغات میدانی ما ناموفق بود.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بنیامین نتانیاهو اسرائیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو اسرائیل بنیامین نتانیاهو اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: در روز‌های آینده فشار نظامی بر حماس بیشتر می‌شود

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل که کماکان بابت ادامه جنگ با حماس تحت فشار‌های داخلی و خارجی قرار داد بعد از ظهر یکشنبه از افزایش فشار نظامی و دیپلماتیک بر حماس خبر داد.

به گزارش فارس، نتانیاهو اظهار داشت: «ما به زودی حملات بیشتری را علیه حماس انجام خواهیم داد و آن‌ها بسیار دردناک خواهند بود.»

منابع خبری روز شنبه شب از تظاهرات علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر «تل‌آویو» مقابل ساختمان وزارت جنگ این رژیم خبر دادند.

بر اساس این گزارش، معترضان برگزاری انتخابات زود هنگام و تلاش برای بازگردادن اسرا را خواستار شدند.

وبگاه «تایمز اسرائیل» نیز نوشت، تظاهرکنندگان در میدانیی در تل‌آویو تجمع و علیه دولت اعتراض کردند و در عین حال خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام و توافق برای آزادی اسرا شدند.

بسیاری از معترضان تابلو‌هایی را علیه بنیامین نتانیاهو حمل می‌کنند.

وزارت بهداشت فلسطین روز یکشنبه اعلام کرد که از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ و آغاز جنگ در غزه تاکنون ۴۸۳ نفر نیز در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

مبارزه مسلحانه جوانان فلسطینی به خصوص در استان‌های شمال کرانه باختری از جمله جنین، نابلس و طولکرم موجب شده است تا ارتش اسرائیل بخشی از ظرفیت خود را برای کنترل اوضاع این مناطق به کار گیرد.

سازمان امدادرسانی غزه نیز اعلام کرد که امدادگران فلسطینی موفق به کشف یک گور دسته‌جمعی حاوی پیکر ۵۰ شهید در محوطه بیمارستان «الناصر» در شهر خان یونس شده‌اند.

در تحولی دیگر، هزاران شهروند ترکیه روز یکشنبه در سراسر این کشور به خیابان‌ها آمده و با محکوم کردن رژیم اسرائیل پایان محاصره غزه را خواستار شدند.

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی تحمل تا ابد جنگیدن را ندارد
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند
  • نقشه آمریکا برای غزه و اسرائیل
  • نتانیاهو: در روز‌های آینده فشار نظامی بر حماس بیشتر می‌شود
  • مهدی: دیدار‌های سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود
  • هزاران صهیونیست بازهم خواستار استعفای نتانیاهو شدند