Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «محمدمهدی تندگویان» روز پنجشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی در اراک، افزود: این میزان اشتغال پایدار با حمایت مستقیم وزارت ورزش و جوانان از تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد و با الگوسازی کارشناسی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه رسالت وزارت ورزش و جوانان اشتغال‌زایی مستقیم نیست و بر اساس قانون نیز این مهم در زمره وظایف این نهاد تعریف نشده، از سال گذشته و بر اساس دستور وزیر ورزش اقدامات ایجاد اشتغال‌زایی مستقیم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: شبکه‌های کارآفرینی، گردشگری، استارتاپی و دانش بنیان زیرمجموعه این معاونت در نقاط مختلف کشور شکل گرفته و میزان اشتغال‌زایی چشمگیری را  داشته‌اند و این شبکه‌ها بعد از بالندگی می‌توانند ثبت شرکت کرده و یا اگر مایل باشند زیرمجموعه وزارت ورزش فعالیت کرده و از تسهیلات ویژه این زارتخانه برای اشتغال بیشتر بهره ببرند.

تندگویان ادامه داد: مهمترین دلیل افزایش بیکاری جوانان نداشتن مهارت است که در همین راستا معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان توانمندسازی  را با ارایه آموزش‌های لازم در دستور کار قرار داده و تعداد قابل توجهی تاکنون از این دوره های آموزشی بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: مسئله جوانان باید به یک دغدغه اصلی برای مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی تبدیل شود و هدف اصلی ستادهای ساماندهی امور جوانان حل مشکلات این قشر باشد چراکه تنها ارایه آمار و ارقام و گزارش عملکرد در ستاد اثربخش نیست.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، نرخ ازدواج استان مرکزی را کاهشی عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان باید در اصلاح این مهم مشارکت گسترده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: مسئولان در مقابل نرخ پایین ازدواج استان مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.

«بهروز اکرمی» بیان کرد: ارایه آمار و ارقام از سوی مسئولان اگرچه نیاز اصلی محاسبات است اما ملاک قضاوت مردم عملکرد مسئولان است و تمامی دستگاه‌های اجرایی نسبت به مطالبات عمومی مسئول هستند. 

وی اظهار کرد: باید دلایل کاهش ازدواج و میزان نقش هر دلیل در این مهم از سوی دستگاه‌های مسئول مشخص شده و در کارگروه های استانی و شهرستانی مورد بررسی قرار گرفته و با ارایه راهکار بر اساس اولویت نسبت حل مشکلات اقدام شود.

«عابد حقدادی» مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: ۷۲ سمن و سه مرکز مشاوره در نقاط مختلف استان مرکزی فعال است و حمایت هر چه بیشتر از آن‌ها اولویت کاری این اداره کل است.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی اشتغال زایی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم

هرمزگان-جام جم انلاین- دوره اخلاق حرفه ای نخبگان وکاپیتانهای تیم های ملی وملی پوشان باحضورحجت الاسلام والمسلمین احدی مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت ،مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور،مظفرمهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان درجزیره قشم آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ،با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ،میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور ،مظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان وجمعی از مسئولین دوره اخلاق حرفه‌ای واردوی راهیان پیشرفت ویژه نخبگان و کاپیتان هاورزشی تیم های ملی رشته‌های مختلف کشور در جزیره زیبای قشم آغاز شد .   

     لازم بذکراست، دوره مذکوربه مدرسی حسین عبدی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان جمهوری اسلامی ایران بعنوان هم اکنون در حال تدریس است.

دیگر خبرها

  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان