Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:23:01 GMT

ارتباط علم و صنعت در اصفهان مستحکم تر شود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۵۵۲۴

ارتباط علم و صنعت در اصفهان مستحکم تر شود

علی سروری مجد روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) افزود: اصفهان به عنوان نماد تمدن و فرهنگ ایران اسلامی از آثار ارزشمند و تاریخی از ظرفیت‌های صنعتی، هنری، معماری،کشاورزی و گردشگری ممتاز و بی‌نظیری درکشور برخوردار است.

به گفته وی عرصههای بسیار ارزشمندی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان وجود دارد که باید برای عملیاتی و اجرایی شدن آنها تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استانهای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه اصفهان امروز به پایگاهی جهانی برای علم و دانش و معرفت تبدیل شد، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اصفهان باید روز به روز در عرصه‌های اقتصادی،  فرهنگی و هنری رشد کند.

وی ادامه داد: اقدام جهادی در سه حوزه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی و اقتصادی از مهمترین وظایف مسوولان دانشگاه آزاد در شرایط کنونی است که باید انجام شود.

سروری مجد تصریح کرد: زیاندهی دانشگاه آزاد اصفهان برای این دانشگاه مناسب نیست و باید برای خروج از این وضعیت اقدام جدی انجام داد.

وی اضافه کرد:  دانشگاه آزاد اسلامی باید بینش اجتماعی خود را پر رنگ تر از گذشته ادامه دهد و در این زمینه تفاهم نامه هایی را با کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کشور امضا کردیم و در زمان حاضر امکانات رایگان به دانشجویان شاهد ارائه می دهیم.    

وی گفت: مدارس سما یکی از ظرفیت‌های مهم برای کار در دانشگاه آزاد اصفهان و کمک خوبی برای خروج از وضعیت زیاندهی این دانشگاه محسوب می شود.

 رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استانهای دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تعداد دانش آموزان دبستانی ۲ برابر دانش آموزان دبیرستانی است و باید سرمایه گذاری خوبی در این زمینه انجام شود.

وی بیان کرد : دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) می تواند در عرصه مسائل دانش بنیان هم پیشتاز و پیشرو و پایلوتی برای دیگر نقاط کشور باشد.

به گته وی واحد تک جنسیتی فلاورجان با سه هزار دانشجوی دختر یکی از موفقیت‌های استان اصفهان محسوب می شود و برای خانواده‌های متدین بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه تجربه موفق دانشگاه تک جنسیتی فلاورجان قابلیت الگوگیری و تکثیر در سراسر کشور را دارد گفت: این دانشگاه با ۵۰ رشته تحصیلی قابلیت تکثیر و الگو گیری در استان اصفهان و سایر نقاط کشور را دارد.

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استانهای دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: امروز این دانشگاه در وضعیت و شرایط سختی به سر می برد و مسوولیت همه ما در این شرایط بسیار سنگین و دشوار است.

در پایان این مراسم از  زحمات ۲ ساله احمد آذین قدردانی شد و پیام نجفی به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان (خوراسگان) منصوب شد.

طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور،  ۱۶ مرداد امسال با صدور حکمی،  حمیدرضا جوانمرد را به عنوان سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان منصوب کرد.

پیش از آن احمد آذین از سال ۹۶ تا مرداد امسال به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان فعالیت می‌کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دارای ۷۵ هزار دانشجو و سه هزار عضو هیات علمی در ۲۸ واحد و مرکز دانشگاهی است.

۷۱۵۰ /۶۰۲۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ صبح امروز دوشنبه(۳ اردیبهشت) محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در راستای سلسله دیدارها و نشست های خود با مدیران و اساتید دانشگاه های استان و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنان، با حضور در جمع اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، پیگیر دغدغه‌ها، نظرات و پیشنهادات آنان در حوزه های مختلف شد.

محمدطیب صحرایی سپس بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه حاضر شد و به مقام والای این شهدا ادای احترام نمود.

استاندار کرمانشاه در ادامه روند حضور چندساعته خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با حضور در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی‌مهندسی این دانشگاه، در نشستی صمیمانه با جامعه دانشگاهیان شرکت کرد و به سوالات، دغدغه‌ها و پیشنهادات مطرح شده توسط حاضران، پاسخ داد.

در این نشست، چند ر از اساتید و دانشجویان به نمایندگی از حاضران و مجموعه‌های فرهنگی، سیاسی و تشکیلاتی این دانشگاه نقدها، نظرات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح نمودند و پاسخ خود را دریافت کردند.

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228109 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه