Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@10:41:13 GMT

مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بوشهر کلنگ زنی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۵۵۵۱

مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بوشهر کلنگ زنی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامعلی کفاش ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری بزرگداشت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از صدر اسلام تاکنون اظهار داشت: نقش رزمندگان دفاع مقدس در جامعه تدوین نشر داده شود تا با بهره‌گیری دفاع مقدس در همه جبهه‌ها به‌ویژه جبهه جنگ تحمیلی اقتصادی پیروز شویم.

وی بابیان اینکه فضای استان بوشهر دفاع مقدسی شود تصریح کرد: بافرهنگ پربرکت حماسه دفاع مقدس می‌توان بر جنگ اقتصادی دشمنان نیز پیروز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کفاش افزود: هفته دفاع مقدس ارزش نهادن به دلاورمردی‌های ملت ایران است و ارج نهادن به هفته دفاع مقدس گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی است.

وی بابیان برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر با محوریت سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: برگزاری رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور در کنار آب‌های خلیج‌فارس، همایش تجلیل از سربازان نمونه نیروهای مسلح، عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا، برگزاری مراسم یادواره شهدای و گرامیداشت عملیات ثامن‌الائمه (ع)، تجلیل از پیشکسوتان نیروهای مسلح و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر تصریح کرد: رزم نوازان نیروی انتظامی از بین ۵۶ گروه رزم نواز نیروی‌های مسلح کشور مقام پنج کسب کردند.

کفاش بابیان اینکه در همه عرصه‌های نظامی، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی کشور موفقیت کسب کرده است گفت: دشمن می‌داند کوچک‌ترین تعرض به خاک کشور باید بیشترین آسیب را متحمل شود.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر بیان کرد: رزمندگان در جنگ تحمیلی حماسه‌های آفریدند که به‌واسطه این حماسه‌ها کشور ایران در اقتدار و امنیت به سر می‌برد.

کفاش تصریح کرد: اگر امروز دشمنان کوچک‌ترین تعرضی به حریم ایران نمی‌توانند کنند به برکت انقلاب است و جوانان انقلابی ایران توانستند با دانش داخلی سلاح و تجهیزاتی را تولید کنند که پهپادهای آمریکایی را مورد هدف قرار دهد.

وی اضافه کرد: دشمنان جنگ اقتصادی را علیه نظام پیاده کردند اما تهدیدات مؤثر واقع نشد و موفقیتی کسب نکردند و مسلمانان دنیا از رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: برکت رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) هیچ‌کس نمی‌تواند در برابر جمهوری اسلامی قد علم کند.

وی هشت سال جنگ تحمیلی را نعمت خواند و گفت: کفاش بابیان اینکه ارزشمندترین گنجینه در جامعه فرهنگ دفاع مقدس است افزود: باید از فرهنگ دفاع مقدس بهره بگیریم و آن را سرلوحه و الگو تمامی کارها قرار دهیم تا شاهد پیشرفت‌های روزافزون کشور باشیم.

کد خبر 4723012

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس بوشهر ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز هفته دفاع مقدس عاشورا مراسم عزاداری اربعین 98 ایلام گرگان استانداری سمنان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم

شهید حاج رضا چراغی فرمانده لشگر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۶۲ در فکه به شهادت رسید. روایتی از زندگی این شهید بزرگوار را از زبان برادر و همرزمانش می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه
  • پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه دفاع مقدس است
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • کلنگ احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس بر زمین زده شد
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی با تجهیزات پیشرفته در مرزهای شمال شرق کشور
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان