Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@21:37:38 GMT

پاکسازی شمیران‌نو و خاک‌سفید از دستفروشان

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۵۶۷۸

پاکسازی شمیران‌نو و خاک‌سفید از دستفروشان

به گزارش وانانیوز، 

 سردار کیوان ظهیری در تشریح نتایج اجرای طرح پاکسازی دست فروشان و بساط گستران شمیران نو و خاک سفید گفت: این طرح در ۴۸ ساعت گذشته با همکاری شهرداری منطقه ۴ شهرداری تهران به اجرا درآمد و در جریان آن ۴۲ دستگاه خودروی وانت که در حاشیه خیابان ها مشغول به دست فروشی بودند، توقیف شدند.

وی با بیان اینکه ۱۱۲ دستگاه خودروی وانت بار و بساطی نیز در اجرای این طرح ساماندهی شد، گفت: همچنین در این مناطق ۱۱ تن از بساط گران جمع آوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه این طرح در  ۱۲ خیابان اصلی و ۳۰ خیابان فرعی در مناطق شمیران نو و خاک سفید اجرا شد، گفت: همچنین در حاشیه این طرح نیز ۴۰ تن از معتادان متجاهر جمع آوری شدند که در بازرسی از آنان یک کیلو و ۲۴۵ گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، هروئین و شیشه کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه پلیس با کسانی که در حوالی مدارس پرسه بزنند و ایجاد مزاحمت و توزیع مواد مخدر کنند، برخورد خواهد کرد، گفت: در حاشیه اجرای این طرح، اطراف سه پارک و ۱۵ مدرسه دخترانه برای حضور دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید پاکسازی شد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: شمیران نو خاک سفید تهران ساماندهی دستفروشان دستفروش بازگشایی مدارس پلیس پیشگیری تهران پلیس وانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان شرق پایتخت، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران مشخص شد متهم از اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق و توزیع مواد مخدر در شرق تهران هست که ضمن اجاره یک باب منزل مسکونی اقدام به فروش مواد مخدر می‌کند که این موضوع موجی از نارضایتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی در ادامه اعلام کرد: با پیگیری‌های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که مأموران پلیس در بررسی‌های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهم در محله خاک سفید تهران شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی جهت ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری وی به عمل آمد.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضائی، مجوز قانونی برای ورود به منزل و بازداشت متهم صادر و شب گذشته تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محل اعزام شد و با رعایت جوانب قانونی با شگردهای خاص پلیسی وارد منزل متهم شدند که متهم با دیدن مأمورین با یک قبضه قمه به سمت آنان حمله‌ور شد که در این لحظه مأموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح و دادن هشدارهای لازم مبنی بر تسلیم شدن این شرور مواد فروش مجبور به تیراندازی هوایی شدند و درنهایت لحظاتی بعد متهم خلع سلاح شده و دستگیر شد.

سرهنگ باباپور با اینکه در جستجوی خانگی، ۸۵۰ گرم ماده روان‌گردان کشف شد، تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضائی مصمم است با کسانی که به نظم و آرامش عمومی شهروندان خدشه وارد می‌کنند و باعث ایجاد رعب و وحشت می‌شوند برابر قانون به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد،

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: به اشرار مواد مواد فروش اولتیماتوم می‌دهیم تا دیر نشده دست از اعمال مجرمانه بردارند و به مسیر شهروندی بازگردند، چراکه مطمئن باشند پلیس با اشراف اطلاعاتی خوبی که دارد متهمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و آنان را به دست قانون می‌سپارد.

کد خبر 6084406

دیگر خبرها

  • پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان
  • حال ناخوش درختان کاشته شده در خیابان رضوان داراب + فیلم
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • بی‌حجابی؛ از عادی‌سازی در سینمای خانگی تا برخورد در خیابان!
  • دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران