Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@22:36:26 GMT

آماده‌باش پلیس راهور در طرح بازگشایی مدارس

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۵۶۸۴

صراط:

سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور ناجا به آماده باش ماموران پلیس راهور ناجا در طرح بازگشایی مدارس اشاره کرد.

به گزارش فارس وی اظهار داشت: بیش از 14 هزار مأمور پلیس راهور در سراسر کشور در طرح بازگشایی مدارس به منظور ایجاد ایمنی و تسهیل در تردد دانش‌آموزان در معابر و میادین و مسیرهای منتهی به مدارس حضور فعال خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور ناجا به پیش‌بینی افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی ترافیک در مهرماه نسبت به شهریور پرداخت و گفت: پلیس راهور تمهیدات ویژه‌ای را برای تسهیل در تردد در دانش آموزان و دانشجویان اندیشیده است.

وی گفت: موضوع شناور شدن دو ساعت کار ادارات در ۱۰ روز اول مهر و پیشنهاد این موضوع به استانداران در راستای همین تمهیدات بوده است.

هادیانفر با بیان این مطلب که متاسفانه در سال گذشته 726 فقره تصادف در حوزه سرویس مدارس رخ داده بوده که ۳۷ فقره آن منجر به فوت دو دانش آموز و مجروحیت ۱۰۹ نفر دیگر شده است به ضرورت رعایت مساله ایمنی سرویس مدارس اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: به مسوولان آموزش و پرورش تاکید کرده ایم که حتماً باید سرویس مدارس از ماشین هایی با ایمنی کامل و معاینه فنی برتر باشند و نباید از تاکسی‌ها و آژانس ها برای سرویس مدارس استفاده شود و حتماً باید سرویس‌مدارس بر طبق آیین نامه اجرایی سرویس مدارس به کارگیری شوند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلیس راهور اربعین صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر این اساس و طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده برای ترخیص اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم، رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد.

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک است، علاوه بر فراخوان پلیس راهور از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت می‌گیرد یا با آن‌ها تماس گرفته می‌شود.

کریمی اضافه کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را شناسایی و تفکیک و به قید فوریت اقدامات لازم را برای ترخیص آن‌ها به صورت جداگانه اجرایی کند.

وی گفت: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ثبت شود.

کد خبر 747738

دیگر خبرها

  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • جزئیات تکان‌دهنده از پروژه «سرویسِ اسکورت»
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات